marți, 4 ianuarie 2022

Ion şi Maria, în noaptea nunţii. "Maria, culcată în pat, zice: No, Ioane, mi-i friguţ!"


Ion şi Maria, în noaptea nunţii. Maria, culcată în pat, Ion lângă fereastră, privind pe geam. După vreo jumătate de ceas, zice Maria:
MARIA: No, Ioane, mi-i friguţ! 
ION: Pune, fă, un ţol pe tine! Pune Maria un ţol pe ea, dar peste jumătate de oră: 
MARIA: Mă, Ioane, dar mie tot friguţ mi-e! 
ION: Mai pune, fă, un ţol pe tine! 
Se conformează Maria, dar Ion tot la fereastră. Peste altă jumătate de oră: 

 

MARIA: Mă, Ioane, tu n-auzi că mie mi-e friguţ? 
ION: N-auzi, fă, femeie, să mai pui un ţol pe tine? Pierzându-şi răbdarea, Maria exclamă: 
MARIA: Dar ce faci tu, Ioane, la fereastră acolo? 
ION (întorcându-se radios): No, fă muiere, mi-o zis mie Vasile că noaptea nunţii-i ai’ mai faină, şi nu vreu s-o scap o clipită din ochi!😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Vine Ion acasă de la oraş şi zice către Maria, hotărât: 
- Mărie, stinge lumina, trage perdelele şi în pat, iute! 
- Mă, Ioane, da’ mai am de lucru... 
- Dac-am zis, am zis! Vede Maria ca n-are încotro, se conformează. Se pune şi Ion în pat, trage plapuma peste ei şi zice: 
- No, acum Mărie, să-ţi arăt ce ceas cu fosfor mi-am cumpărat!😅

Ion şi Vasile, la un pahar.
La un moment dat, zice Ion:
– Mă Vasile, ştii ce-mi place mie cel mai mult la nevastă-ta?
– Nu mă, ce?… întreabă Vasile, holbându-se.
– Că e frumoasă şi supusă, mă.
– Bine mă, frumoasă ştiu că e, mersi, dar cum adică “supusă”?
– Adică supusă greşelii am vrut să zic, mă Vasile.😆

La aniversarea a 20 de ani de la casatorie, dupa ce Ion si Maria au sarbatorit, Ion iese pe balcon si incepe sa fumeze tigara dupa tigara:
– Ce-ai patit Ioane?
– Mai stii acum 20 de ani cand ne-a prins taica-tu in masina?
– Da!
– Mai stii ca mi-a zis ca daca nu te iau de nevasta fac 20 de ani la inchisoare?
– Da!
– Maine ieseam, ma….😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: