joi, 6 ianuarie 2022

Vine aseară în vizită la noi sora mai mică a neveste-mii: "Draga mea, zise soră-sa, de ce nu încerci sa fii mai bună cu soţul tău?"


Vine aseară în vizită la noi sora mai mică a neveste-mii, aia blondă. Şi cum stăteau ele aşa la palavre pe canapea, le aud la un moment dat şuşotind:
- Draga mea, zise soră-sa, nu te supăra, dar de ce nu încerci să fi şi tu mai bună cu soţul tău?
- Dar ce, de unde ai scos tu asta că aș fi rea! Ți-a spus el ceva, cumva? sări nevastă-mea, impacientată.

 

- Nu, n-a zis că eşti rea, însă am dedus eu…
- Cum adică?! se aprinse nevastă-mea de-a binelea. 
- Păi, mereu când trece pe lângă mine îmi zice, zâmbind: “Ah, dar bună mai ești… Mult mai bună decât soră-ta !''😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Măria discută cu prietena ei franţuzoaică. 
- Dacă mă înşeală Ion o dată, îl iert. Dacă mă înşeală a doua oară divorţez, că doar n-oi sta cu un recidivist. Marianne spune: 
- Dacă mă înşeală Jean o dată, eu îl înşel de două ori. 
Dacă mă înşeală a doua oară, îl înşel de 100 de ori, ca să-mi vărs năduful. 
Dacă mă înşeală şi a treia oară, divorţez, că doar nu m-oi face curvă din cauza lui!😅

Ion şi Maria se cunosc pe plajă. Se privesc, se îndrăgostesc şi se căsătoresc repede. În noaptea nunţii, Ion îi spune Mariei: 
- Iubito, de azi înainte te voi numi Eva. 
- De ce? întreabă Maria. 
- Pentru că eşti prima mea femeie. 
- Bine, atunci eu te voi numi Peugeot. 
- De ce? 
- Pentru că eşti numărul 206.😆

Sotia unui director, trece pe la sot la lucru sa ii faca o surpriza.
Cand ajunge la biroul lui, cand intra, gaseste secretara stand in poala sotului ei:
Sotul, fara sa se piarda o secunda, continua parca ar dicta ceva:
– Deci domnilor, cu opriri la buget sau fara, va informez ca nu pot lucra in acest birou, doar cu un scaun, va rugam sa luati masuri!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: