miercuri, 26 ianuarie 2022

Două călugăriţe la cumparaturi într-un magazin alimentar. Una dintre ele spune: "Ce-ai zice de nişte bere?"


Două călugăriţe la cumparaturi într-un magazin alimentar. Una dintre ele o întreabă pe cealaltă:
– Ce-ai zice de nişte bere?
– N-ar strica, dar mi-ar fi ruşine să cumpăr aşa ceva.
– Nici o problemă, rezolv eu.
Iau ele un bax cu şase beri şi se duc la casă să le plătească. Casierul se uită foarte mirat şi călugăriţa zice:

 
– Asta-i ca să ne spălăm părul.
Casierul, fără să ezite, se apleacă sub tejghea şi pune o pungă de covrigei lângă bere:
– Să nu vă uitaţi bigudiurile.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Miezul nopţii. Un beţiv se leagănă din gard în gard, când e oprit de un poliţist.
– Vă rog frumos, actele dumneavoastră şi să-mi spuneţi unde mergeţi!
Beţivul se uită lung şi răspunde:
– Mă duc la o conferinţă despre efectele nocive ale alcoolului şi despre riscul beţivilor de a deveni rataţi.
Poliţistul se uită la el fix şi întreabă:
– La ora asta? Cine ţine o conferinţă despre aşa ceva la miezul nopţii?
– Nevastă-mea şi, mai mult ca sigur, şi soacră-mea.😅

Doi români vorbesc:
– Zi-mi, te rog trei preşedinţi sau domnitori români care au purtat sau poartă barbă?
– Mă rog: Ferdinand, Cuza, Mihai Viteazul
– Acum, zi-mi trei animale care fac c*c*reze !
– Să zicem : capra, oaia, iepurele…
– Şi, la final, zi-mi denumirea a trei lacuri din ţara celor o mie de lacuri, Finlanda!
– Eşti nebun, de unde vrei să ştiu?
– Păi vezi, cu un român nu poţi discuta decât despre politică şi rahaturi…😆

Gheorghe intră la Ion în ogradă şi-l vede citind de zor o cărţulie:
– Ce citeşti Ioane, acolo?
– Uite, despre time management.
– Cum vine aia?
– No, apăi cum să-ţi explic? Îmi planific timpul. De exemplu în fiecare dimineaţă eu merg la toaleta timp de 15 minute la 8 fix.
– Aha! Şi e bine, Ioane?
– Mă, sincer, nu prea, că eu mă trezesc la 9.😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: