vineri, 14 ianuarie 2022

Morris ii spune fiului sau: "Vreau sa te casatoresti cu fiica lui Bill Gates"


Morris ii spune fiului sau: 
- Vreau sa te casatoresti cu o fata pe care o aleg eu.
Fiul raspunde:
– Imi pare rau, dar imi voi alege singur mireasa.
– Bine, cum vrei, dar ma gandisem la fiica lui Bill Gates.
– Ok atunci, raspunsul meu este da.
Morris se duce apoi la Bill Gates si-i spune:
– Am gasit un sot pentru fiica ta.
Bill Gates:



– Fiica mea este prea tanara pentru a se casatori.
– Pacat. Tanarul este vicepresedinte la Banca Mondiala.
– Ok atunci, raspunsul meu este da.
In final, Morris se duce la presedintele Bancii Mondiale si-i spune:
– Cunosc un tanar pe care-l recomand ca vicepresedinte al bancii.
Presedintele:
– Dar sunt deja mai multi vicepresedinti decat este necesar.
– Da, dar acest tanar este ginerele lui Bill Gates.
– Ok atunci, raspunsul meu este da.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

La şcoală, la clasa lui Bulă, ora de zoologie. Învăţătoarea:
- Mai, Ionel, ia numeşte tu o insectă!
Ionel: 
- Albina!
Invatatoarea: 
- Bulă, ia numeşte şi tu o insectă!
Bulă: - Păi, ... albina!
Învăţătoarea: 
- Asta s-a mai zis o dată! Ia zi ceva din capul tău! Bulă: 
- Păduchele!😅

Un preot mergea pe bicicleta si un polițist îl oprește.
Ia zi părinte ai frâne?
Am frâne
Lumini ai?
Am...
Atunci nu pot sa-ți dau amenda zice polițistul
Si unde mergi părinte?
Merg cu Dumnezeu înainte zice preotul
STOP! Amenda.
Nu aveți voie doi pe bicicletă.😆

Bula la scoala… Se scarpina in cap… 
Invatatoarea il intreaba:
– Bula, ai paduchi? De te scarpini in cap!?
– Da, doamna invatatoare, am avut unul, dar a murit!
– Si atunci de ce te scarpini in cap?!
– Pai au venit neamurile la inmormantare…😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: