duminică, 30 ianuarie 2022

Bula se intalneste cu un prieten care il intreaba: "Am auzit ca ti'a murit soacra. Ce'a avut?"


Bula se intalneste pe strada cu un prieten care il intreaba: 
- Bula, am auzit ca ti'a murit soacra. Ce'a avut?
- Ceva bijuterii, un televizor si putine economii..
- Nu asta te'am intrebat. Ce i'a lipsit?
- Pai, masina, o casa sau un apartament proprietate personala..
- Bula, DE CE'A MURIT, MA?

 

- A fost la noi in vizita, eu i'am zis sa mearga in pivnita sa aduca niste cartofi, sa facem piure. A cazut pe scari si si'a rupt gatul.
- Ce ghinion!si ce'ati facut?
- Macaroane cu branza.😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Profesoara ii întreabă pe copii ce este tatăl lor.
Vasilica ce e taica tau?
Gunoier.
Vasilica nu se spune gunoier se spune lucrător la salubritate.
Ioane ce e taica tau?
Gropar
Ioane nu se spune gropar se spune lucrător in slujba domnului.
Bula ce e taica tau?
Dj la Iisus Club.
Adică?
Bula : clopotar la biserica.😅

Bula isi construieste o casa in copac, peste 10 min il invita si pe strula sa ramana cu el peste noapte.bula zise:
- Tu dormi jos iar eu sus.
prima zi vin hotii peste ei, il bat mar pe cel de sus.
A doua zi vin hotii peste ei,iarasi il bat pe cel de sus
A treia zi zise bula:
- Hai sa facem schimb de locuri.
Apoi vin hotii si zise:
- Hai sa il batem si pe cel de jos ca pe cel de sus lam batut mar.:😆

A fost Bula cu mamaia lui la plimbare, pe strada, Bula găsește 5 lei.
Si spune: mamaie pot sa iau bani?
- Nu îți interzic sa iei lucruri după jos!! Zise Mamaia
Merg ei ce merg si Bula vede 50 lei,spune:
"Mamaie pot sa ia-u bani?"
- Nu îți interzic sa iei lucruri după jos!! Zise Mamaia
Merg ei ce merg, si la un momendat Mamaia cade jos:
"Bula ridica-ma de jos!!"
- Nu Mamaie nu pot să ia-u lucruri după jos. 😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: