duminică, 16 ianuarie 2022

Trecea Făt Frumos prin pădurea fermecată: "Mergând printr-o poieniță o vede pe Ileana Cosânzeana"


Trecea Făt Frumos prin pădurea fermecată, și tot mergând el așa la un moment dat o vede intr-o poieniță pe Ileana Cosânzeana.
Stă el puțin, se tot uită la ea când la un moment dat își ia inima in dinți și se duce la Ileana..
Din vorbă în vorbă ajung ei la ceva mai mult.
După ce și-au incheiat ‘‘socotelile‘‘ Ileana ii mărturisește lui Făt Frumos:

 

- Vai Făt Frumos in viața mea nu m-am simțit mai bine, dar să știi că nu-s Ileana Cosânzeana…sunt Muma Pădurii.
La care Făt Frumos:
- Să știi că și pentru mine a fost o experiență unică, dar nici eu nu-s Făt Frumos… sunt calul lui…😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un prieten căsătorit m-a întrebat:
- Cum se face că femeile țin minte data căsătoriei... și bărbații, nu?
- Ții minte cel mai mare pește pe care l-ai prins vreodată ??
- Cum să nu?! Desigur că țin minte! Așa ceva nu se uită niciodată!
- Vezi?! Dar peștele... nu mai ține minte!😅

Soțul vine acasă și-și găsește soția tristă:
– Mă simt îngrozitor, spunea ea. Am vrut să-ți calc noul costum și am făcut o gaură uriașă in pantaloni.
– Nu-i nimic, draga mea. Costumul are două perechi de pantaloni.
– Știu, pentru că ăsta a fost norocul meu: am folosit acești pantaloni ca să-i cârpesc pe cei arși.😆

Draga mea, sunt un distrat incorigibil.
– De ce?
– In loc să iau un robot care înlocuiește munca femeii in casă, am cumpărat unul care înlocuiește munca bărbatului.
– Nici o problemă, dragule. Pune-l să citească ziarul și hai ajută-mă să spălăm geamurile.
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!😇

Citeşte şi: