marți, 2 aprilie 2024

Patru prieteni în vacanță se cazează la hotel, câte doi în cameră. "N-am putut să dorm deloc. Sforăie Vasile..."

Credit foto (Canva.com)

Patru prieteni în vacanță se cazează la hotel, câte doi în cameră. A doua zi de dimineață unul dintre ei era arătat nedormit, obosit ca vai de el:
- N-am putut să dorm deloc. Sforăie Vasile în ultimul hal. Toată noaptea am stat în fotoliu și m-am uitat la el.
Unul dintre ei zice:
- Lasă, că la noapte dorm eu cu Vasile, că la ce somn am eu, dorm fără probleme.
A doua zi apare și el tot rupt de somn:
- Băi, așa ceva nu se poate. Sforăie Vasile de te scoală din morți. Și eu tot în fotoliu am stat și m-am uitat la Vasile toată noaptea.
Cel care nu dormise cu Vasile zice:

- Hai, mă, că la noapte încerc și eu.
Următoarea dimineață apare ăsta odihnit, bine dispus. Ceilalți mirați:
- Cum ai reușit să dormi?
- Simplu. Aseară, înainte de a ne băga în pat mi-am făcut curaj, l-am luat pe Vasile în brațe, l-am mânngâiat pe fund și i-am făcut cu ochiul.
De frică n-a închis un ochi toată noaptea. Și acum e treaz în fotoliu.😦😦😦(Sursa Internet)
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Bulă vine la munca si povesteste colegilor sai:
– Am fost ieri la amanta. Dintr-o data suna sotul ei la usa. Ea imi spune: „Ia fierul de calcat si calca hainele”. Am calcat o gramada de albituri.
Unul din colegi incepe sa rada isteric:
– Bai, ai fost pe bd. Muncii 3, apartamentul 10?
– Da.
– Eu alaltaieri am fost acolo si o zi intreaga am spalat rufe!😯

Bubulina ajunge acasă, scoate o sticlă de bere din frigider și îl servește pe Bulă. 
Apoi îi pune să mănânce, îi face un masaj și îl sărută dulce foc. Apoi, îl întreabă:
– Bulă, nu vrei să te duci în seara asta cu băieții în bar, să vedeți meciul?
– Bubulino, atât vreau să știu. Este grav?
– Farul din stânga, aripa și capota.😯

Bulă are o relație de 6 luni cu o tipă, de care e foarte îndrăgostit.
Într-o seară, în timpul unei plimbări romantice, îi zice iubitei lui:
– Iubita mea, cu cine te mai plimbai tu prin ploaie, înainte să mă cunoști pe mine?
– Cu nimeni!
– Serios?! Sunt primul?!
– Da, pentru că toți foștii mei iubiți aveau mașină.😦

Intr-o dimineata, in timp ce luau micul dejun, o femeie i-a spus sotului sau:
– Fac pariu ca habar n-ai ce zi e astazi.
– Cum sa nu stiu? o intreba el indignat. Cum crezi ca as fi putut uita? Dupa ce a spus acestea, s-a ridicat de la masa si a plecat la lucru. La ora 10 dimineata suna cineva la usa . Femeia deschise si primi o cutie plina cu trandafiri rosii.
La pranz primi o cutie din bomboanele ei preferate de ciocolata, iar mai tarziu un butic ii livra o rochie creata de un designer.
Femeia de-abia astepta sa se intoarca sotul ei acasa.
– Prima data florile, dupa aceea ciocolata si in cele din urma rochia!, exclama ea entuziasmata. N-am petrecut niciodata intr-un mod mai fascinant Ziua Mediului!😛

Dragă, m-ai înşelat vreodată? întreabă soţul.
– Ei, lasă tu astfel de întrebări! Ştii bine că nu!
– Hai tu, spune! Promit că nu voi zice nimic!
– Bine! De trei ori!
– Când?
– Îţi aminteşti când am cumpărat maşina? Te-a chemat directorul băncii şi ţi-a acordat împrumut. Pe termen lung, dobândă mică…
– Asta nu a fost înşelat, dragă! A fost pentru casă! Bun! A doua oară?
– Operaţia ta pe cord deschis, by-pass-uri. Directorul spitalului te-a operat, ai fost tratat ca un VIP. De ce crezi?
– Eşti un înger! Asta a fost un sacrificiu din partea ta! Sfânta mea! Şi a treia?
– Aaa, asta a fost când ai vrut să fii administrator de bloc şi îţi mai trebuiau 55 de voturi!😯

O bunicuta se prezinta la examenul de admitere la facultate. Ia toate examenele cu brio si intra.
Totusi, examinatorii, curiosi, o intreaba, la ce ii mai trebuie scoala la varsta asta, ca doar e pensionara…
– Ah, nicidecum pentru cariera. Barbatul meu, deunazi se falea prin birt si spunea, ca de aniversarea lui de 70 de ani, isi doreste sa f…. o studenta… Na, iaca ii fac si eu un cadou…😦😦(Sursa Internet)
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: