joi, 11 aprilie 2024

Doi bătrani în pat. Soțul aproape să adoarmă. "Dragul meu, când eram tineri, îți plăcea să mă ții de mână!..."

Credit foto (Canva.com)

Doi bătrani în pat. Soțul aproape să adoarmă, ea cu dispoziție romantică: 
- Dragul meu, când eram tineri, îți plăcea să mă ții de mână! 
Bătrânul îi ia mâna, o ţine câteva secunde și din nou încearcă să adoarmă. 5 secunde mai târziu soţia, din nou, şoptind:
- Îti plăcea să mă săruți.
Bătrânul, uşor exasperat, se întoarce spre ea, o sărută pe obraz. Un minut mai târziu ea spune melancolic:

– Când ne iubeam îți plăcea să mă muşti de gât!
Furios, bărbatul aruncă pătura şi se ridică din pat.
– Unde pleci, dragă?
– Dupa dinţi!😥😥😥(Sursa Internet)
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un ofițer de grad înalt vine în vizita la grupul de armata din care face parte și Bula. 
Acesta începe sa le vorbească soldaților despre datoria lor de a proteja pamanturule patriei.
Observând ca mulți dintre ei nu erau atenți îl întreabă pe Ion:
-Soldat! Ce înseamnă pentru tine patria?
– Patria e mama mea!
Bun! Dar tu? îl întreaba el pe Marin
– Patria e și mama mea, sa trăiți!
– Bun!
Mergând mai departe, îl observa pe Bula, care fluiera, nepăsător
Ofițerul îl abordează, calm
– Dar tu, soldat? Ce ai înțeles din tot ce am vorbit pana acum?
– Am înțeles ca Ion și Marin sunt frați.😦

Ce v-ar plăcea? mă întreabă barmanul.
– Ce mi-ar plăcea? Păi o casă mai mare, bani mai mulți și o soție mult mai frumoasă.
– Nu, zice barmanul calm, ce doriți?
– Îmi doresc să câștig la loterie, să moară soacră-mea și copilul meu să se nască sănătos.
– Ce să fie??? zise barmanul începând să-și piardă răbdarea.
– Băiat sau fată, nu contează, îi spun.
– Domnule, m-ai înțeles greșit, te-am întrebat doar ce vrei să bei.
– Aaa, îi zic, de ce nu spui așa? Ce ai?
– Absolut nimic! Sunt perfect sănătos!!!😧

Un avocat ajunge in Rai. Sfântul Petru îl întâlnește la poartă
Avocatul este impresionat, dar întreabă:
– Sunteți sigur că este timpul meu? Nu sunt atât de bătrân.
Sfântul Petru:
– Ce vrei să spui? Ai 86 de ani.
– Nu, nu am… am doar 58 de ani. De ce crezi că am 86 de ani?
– Ei bine, doar am adunat toate orele pe care le-ai facturat clienților tăi.😲

Un sondaj pe stradă, în sezonul estival:
– Fiţi amabil! Unde aţi petrecut ultimele concedii? În ţară sau în străinătate?
– Acum doi ani am fost la Vama Veche…
– Şi aţi fost mulţumit de condiţii?
– Nu prea. După două zile au intrat nişte derbedei peste noi în cort. M-au bătut, mi-au furat camera foto şi au profitat şi de nevastă-mea.
– Oh, ce tragedie !
– Da, şi anul trecut am fost tot acolo şi am păţit la fel.
– Îmi pare rău! Anul acesta unde intentionaţi să mergeţi?
– Păi tot la Vama Veche, că acolo vrea nevastă-mea…😦

Zugravi cu carte, la angajare: 
– Am terminat două facultăți
– Mai angajați zugravi?
– Da. Aveți pregătire?
– Am terminat două facultăți.
– De zugrăvit?
– Nu, de economie și de fizică.
– Ne pare rău, de la economie și de la fizică mai avem zugravi în echipă. Ne-ar trebui cineva de la chimie și cineva de la literatură, ca să fim ca la comitetul Nobel când dăm cu bidineaua.😧

Seful il cheama pe Costel in birou:
- Mai Costele, Istvan pretinde ca este victima rasismului la locul de munca.
- Adica?
- Pai, cand ati fost vinerea trecuta cu totii la restaurant sa sarbatoriti aniversarea aceea, el e singurul pe care nu l-ati invitat…
- Ei si?!
- Pai…Costele, era totusi ziua lui, ce naiba!😦😦(Sursa Internet)
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: