joi, 28 martie 2024

Itic și Strul se întâlnesc la azilul de bătrâni. "Mă, Ițic, ce cauți tu aici?..."

Credit foto (Canva.com)

Itic și Strul se întâlnesc la azilul de bătrâni. 
- Mă, Ițic, ce cauți tu aici? 
Eu auzisem că i-ai lăsat așa de mulți bani lu' fii-tu că te-a băgat la azilul ăla de lux, ce cauți aici, la azilul ăsta de stat?
- Mă, Strul, am cerut să fiu mutat aici.
- Dar de ce? Nu era mai bine acolo?
- Nu, mă, nu mă simțeam bine de loc.
- Dar ce s-a întâmplat? Doctorii nu te tratau bine?
- Ah, nu mă puteam plânge.
- Atunci, asistentele nu erau suficient de atente?

- Nu mă puteam plânge.
- Femeile de serviciu, portarii, se purtau urât cu bătrânii?
- Nu, nu mă puteam plânge.
- Camera ta nu era suficient de mare, de curată, nu te lăsau pe afară?
- Nu mă puteam plânge.
- Păi, dacă-ți era atât de bine acolo, de ce ai venit aici?
- Aici mă pot plânge.😛😛😛(Sursa Internet)
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Intră iepurașul in bar și spune hotărât:
- Cine-i cel mai tare de-aici? După câteva secunde de liniște se ridică leul:
- Eu!
- Vino aici lângă mine! Si acum: cine-i al doilea cel mai tare de-aici.
Se ridică ursul:
- Eu!
- Vino aici lângă mine!
Iepurașul, aflat între leu și urs, se umflă și zice:
- Acum ia să vedem, cine se pune cu noi trei?😦

Mama, tata și băiatul de 10 ani la cină mâncau paste. 
Băiatul făcea nazuri și nu vroia să mănânce. La un moment dat, tatăl se apropie de băiat, îi șoptește ceva la ureche și acesta se apucă să mănânce tot imediat și o zbughește la el în cameră.
Mama, încântată, îl întreabă pe tată:
- Ești extraordinar, ce i-ai zis? Cum ai reușit?
Tatăl mândru, îi răspunde:
- I-am zis că dacă nu o să mănânce tot, o va avea mică, atunci când va crește mare.
Trec 5 minute și zbang primește o lingură în frunte de la sotie.
- Ce s-a întâmplat?
Sotia:
- Tu când ai fost mic, de ce nu ai mâncat tot din farfurie?😯

Un renumit post de televiziune ia un interviu unui milionar.
- Cum aţi făcut avere?
- Aveam un singur leu în buzunar. Am cumpărat două mere, le-am spălat, le-am şters şi le-am vândut cu doi lei.
- Şi apoi?
- Apoi am cumpărat patru mere.
- Şi după aceea?
- A murit mătuşă-mea şi mi-a lăsat un milion de dolari!😦

Soția mea a studiat puțin psihologia. 
Întotdeauna folosește toată psihologia ei de amator când ne certăm.
Când l-am concediat pe băiatul care curață piscine, ea zice: „Ei bine, știi, îl concediezi doar pentru că este atât de tânăr și arătos și te simți amenințat și nesigur, pentru că îți amintește de propria ta mortalitate și proiectezi toate aceste nesiguranțe asupra altcuiva într-un mod foarte pasiv/agresiv pentru că aceste sentimente sunt pur și simplu prea traumatizante pentru a le face față.”
Am spus: „Iubito… nu avem piscină”.😧

La întrebarea: „Ce ai obţinut în viaţa asta?“ 
Răspund diverşi pensionari.
Pensionarul american răspunde:
– „Bunăstare”,
Chinezul:
– „Mulţi copii şi nepoţi”.
Pensionarul român îţi va răspunde:
– „Vârsta de pensionare”.😛

Bulă se duce la pescuit la copcă. 
Începe să spargă gheața, când aude o voce de sus:
– Acolo nu este pește!
Se mută mai încolo și face altă gaură. Aceeași voce:
– Nici acolo nu este pește!
– Dar cine ești tu, mă, de știi că nu este pește?
– Sunt managerul patinoarului.😧😧(Sursa Internet)
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: