vineri, 17 noiembrie 2023

Ion proaspat însurat catre Maria. Ce-mi dai azi la cina? "Nimic, Ioane….n-am stiut ca tre’ sa fac mâncare..."


Ion proaspat însurat catre Maria… 
- Draga, bine ca am venit acasa… ase mi de foame ca te manânc de tot….ce-mi dai azi de cina?
- Nimic, Ioane….n-am stiut ca tre’ sa fac mâncare si ma-ta n-o trecut pe acia…..
- Dara, ma fomeie, da-mi te rog macar niste lapte
- N-am!
- Pai cum nu ai ca ma nervezi acuma… Dara n-ai putut mulge vaca ca doara nu sta degeaba în poiata…

- Da’, ma Ioane, io nu stiu cum sa mulge o vaca…
La care Ion deja nervos peste masura:
- Doara cum, ma proasto, exact cum îmi belesti mie..., numa’ ca invers!…😧😧😧
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un barbat este cu sotia,acasa.Intr-o seara:
- N-ai vrea,nevasta sa ne jucam de-a Big Brother?
- Stii,sunt obosita,azi am stat la serviciu toata ziua…poate maine…
Barbatu a doua seara:
- Ce zici, ne jucam azi,de-a Big Brother?
… -Stii, azi am facut mancare,am dus copii la scoala…sunt obosita…hai s-o lasam pe maine,da?
El, a treia seara:
- Ei, ce zici?…Azi ne jucam de-a Big Brother?
– Ok, azi ne jucam…
– Bine…Ai 5 minute sa parasesti casa…😠

La şcoală, profesoara lui Bulă dă clasei drept temă o propoziţie cu expresia „mama e numai una”. Următoarea zi, la şcoală, profesoara îi întreabă pe colegii lui Bulă ce propoziţii au făcut cu „mama e numai una”:
 – Ionel, tu ce ai scris? 
– Păi, când am fost bolnav, mama a stat tot timpul lângă mine, mama e numai una. 
– Bravo! 
– Dar tu, Georgele, ce ai scris? 
 Când nu ştiam să fac un exerciţiu la matematică, mama m-a ajutat, mama e numai una.
 – Excelent! În sfârşit, a venit şi rândul lui Bulă. 
– Şi tu, Bulă, ce ai scris? 
– Păi eu când am ajuns ieri acasă, îmi era tare foame şi am întrebat-o pe mama ce e de mâncare, iar ea mi-a spus că sunt două chiftele în frigider, am deschis frigiderul şi apoi am strigat: MAMA, E NUMAI UNA!😕

Un psihiatru american avea un grup de patru mame cu copiii după ele la terapie:
– Cu toate aveţi obsesii!
Către prima mamă:
– Tu eşti obsedată de mâncare! Ti-ai botezat fiica Candy!
Către a doua mamă:
– Obsesia ta este de a avea bani. Pe copilul tau îl cheama Penny!
Către a treia mamă:
– Obsesia ta este alcoolul. Aceasta se manifestă şi în numele copilului tău, Brandy!
În acest punct, a patra mamă se ridică iritată, îşi ia copilul de mână şi-i spune:
– Hai Dick, noi plecăm!😝

Un bancher evreu isi insoara baiatul.
- Simon, fiule, maine zburam la Tel Aviv pentru nunta ta.. Imi dau brusc seama ca nu ti-am spus multe lucruri despre viata. De maine vei fi impreuna cu sotia ta, trebuie sa stii unele lucruri. Uite, spre exemplu, cunosti degetele de la mana?
- Sigur, tata, degetul mare, aratator, mijlociu, etc .
- Nu, fiule, stai sa-ti explic: exista degetul calatoriei, al directiei, al placerii, al casatoriei si al distinctiei.
- Ah, nu stiam asta, tata.
- Degetul calatoriei este degetul mare, care iti permite sa faci autostopul; degetul directiei – indexul – il intinzi ca sa indici un anumit lucru; degetul casatoriei – inelarul – pe care pui verigheta, iar degetul distinctiei – cel mic – pe care-l ridici cand bei cafea.
- Am inteles, tata, dar ai uitat degetul placerii.
- Ah, Simon, l-am lasat pe cel mai bun la sfarsit. Degetul placerii este degetul mijlociu, cel mai lung si mai frumos. Pentru placere, fiule! Il umezesti cu limba si… numeri bancnotele!😛

O actriţă de la Hollywood povesteşte unei proaspete cunoştinţe, venite în vizită, cum s-a cunoscut cu un regizor celebru…
– Chiar din primele momente, mi-a spus: “dacă mă asculţi şi faci exact ce-ţi spun, îţi garantez, draga mea, că în maximum un an vei avea un Oscar”.
– Şi?
– Şi chiar aşa a fost.
Apoi se întoarce şi strigă:
– Oscar, fii cuminte, nu-ţi mai băga degetele în nas!😨

Un poliţist s-a dus într-o zi la secţie cu un pinguin. Aici şeful sau l-a întrebat:
 – Ce faci cu pinguinul aici? 
Du-l imediat la Grădina Zoologică! 
După un timp, şeful poliţistului a plecat de la secţie, iar pe drum s-a întâlnit cu poliţistul care era cu pinguinul de mână. 
– Ţi-am spus să-l duci la Grădina Zoologică
– L-am dus, iar acum mergem la teatru.😟😟
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: