miercuri, 15 noiembrie 2023

Ceaușescu și Leana în vizită la Kremlin. "Raisa o întreabă pe Elena Ceaușescu. Ce cadou ți-a făcut Nicolae de ziua ta?..."


Ceaușescu
și Leana în vizită la Kremlin. La un moment dat, Raisa o întreabă pe Elena Ceaușescu: 
– Elena, ce cadou ți-a făcut Nicolae de ziua ta?
– Mie mi-a făcut cadou un Rolls-Royce superb, dragă?
– Cu câte uși?
– Cu 6 uși, cu portavion, cu bar, cu tot ce vrei. Dar Mihail ce cadou ți-a făcut de ziua ta?
– Mie mi-a făcut cadou un Rembrandt superb, dragă, superb.
– Cu câte uși, dragă?
– Elena, tu academician, doctor, inginer, savant de recunoaștere internațională, să nu știi că Rembrandt era un pictor celebru?
Fuge aia furioasă la culme și trântește toate ușile care i-au ieșit în cale, până când ajunge la reședința proaspeților oaspeți români.Acolo îl găsește pe soțul ei, căutând într-una prin șifonier:

– Mă, Nicule?
– Lasă-mă, fă, în pace!
– Mă, Nicule?
– Ce vrei, fă, lasă-mă în pace!
– Mă, Nicule, nu mi-a zis, mă, și mie că Rembrandt era un pictor celebru?
– De ce să-ți zic asta?
– Uite, m-am făcut de c*cat la Raisa.
La care ăsta, nervos, zice:
– Auzi, fă, și mie de Raisa ta îmi arde și de Rembrandt-ul tău?Nu vezi că m-a invitat ăsta mâine la Lacul Lebedelor, și eu nu-mi găsesc slipii?😛😛😛
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un bărbat făcea cumpărături într-un supermagazin cu un cărucior în care era şi băieţelul său de trei ani. Copilul plângea isteric. Bărbatul împingea alene căruciorul, spunând cu o voce liniştită:
– Aproape am terminat, Bulişor. Încearcă sa nu plângi, Bulişor. Viaţa o să fie mai bună, ai să vezi. Îţi promit eu.
Copilul plângea mai tare, dând din mâini şi din picioare. Ajunşi la casă, bărbatul zice:
– Încearcă să nu mai fii supărat, Bulişor. O să ajungem acasă curând. Totul va fi bine, Adrian.
Copilul zbiera din toţi rărunchii, aruncând produsele din cărucior. Casieriţa, impresionată îi spune:
– Domnule, este extraordinar cât de blând şi calm îi vorbiţi băieţelului dumneavoastră, Adrian!
– Pe băieţelul meu îl cheamă Mihai, eu sunt Bulişor.😜

Soţul şi soţia aveau un câine rău. Se hotărăsc să scape de el. 
Soţul ia câinele, se urcă în maşină şi îl duce la câteva străzi distanţă, îl lasă acolo. Se întoarce soţul acasă şi peste două ore, hop şi câinele la uşă. A doua zi, se urcă soţul în maşină, ia câinele şi îl duce în alt cartier. Se întoarce acasă, peste două ore, iar apare câinele la uşă. A treia zi, ia ăsta câinele îl bagă în maşină, dă ture prin oraş, o ia pe tot felul de străzi, se învârte, ajunge departe… Lasă câinele se urcă în maşină şi pleacă. Peste două ore sună telefonul în casă. Răspunde nevasta. La telefon se aude soţul:
– Nevastă, s-a întors câinele acasă?
– Da, s-a întors.
– Trimite-l după mine,m-am pierdut…😛

Patru bărbaţi şi o femeie discutau într-o cafenea:
– Fiul meu este preot, zise primul, când intră într-o cameră, lumea zice “O, Părinte”.
– Fiul meu este episcop, zise al doilea, când intră într-o cameră, lumea zice “O, Preasfinţitule”.
– Fiul meu este arhiepiscop, zise al treilea, când intră într-o cameră lumea zice “O, Înaltpreasfinţitule”.
– Fiul meu este patriarh, zise al patrulea, când intră într-o cameră lumea zice “O, Sanctitatea Voastră”.
Văzând că femeia îşi sorbea cafeaua în linişte, cei patru o întreabă cu subînţeles:
– Ei bine?
– Eu am o fiică, înaltă, subţirică, măsuri 90-60-90, când intră într-o cameră lumea zice “O, Doamne!”😲

Un orator motivaţional foarte cunoscut îşi întreţinea publicul. 
La un moment dat a spus:
– Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
La auzul acestei afirmaţii, publicul a rămas uimit. Oratorul a adăugat:
– Iar acea femeie a fost mama mea!
Râsete şi aplauze. O săptămână mai târziu, un manager instruit de către acest orator a încercat să plaseze această glumă de efect acasă. Fiind uşor afumat, a spus:
– Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei femei care nu era soţia mea!
Soţia sa a început să spumege de furie. Încercând să-şi amintească preţ de 20 de secunde a doua parte a glumei, managerul a trântit în cele din urmă:
– Şi nu-mi amintesc cine era.😕

Soţul, la 85 de ani, se adresează credincioasei lui soţii:
– Dragă, demult vreau să te întreb ceva: mereu m-a frământat faptul că cel de-al şaptelea copil al nostru nu seamămă cu ceilalţi. Acum, spre sfârşitul vieţii, trebuie să ştiu – a avut el un alt tată?
Emoţionată, soţia mărturiseşte:
– Da, ai dreptate, a avut alt tată.
– Şi poţi să îmi spui cine a fost?
Soţia se uită la el şi, văzându-i ochii care implorau adevărul, îi spune:
– Tu!😧

Un azil de batrani inchiriaza un autocar pentru o excursie. 
La putin timp de la plecare, soferul simte o bataie usoara pe umar si o bunicuta il intreaba daca vrea niste alune.
Soferul accepta bucuros pumnul de alune pe care i-l ofera batrana.
Dupa vreo 15 minute, batrana vine din nou cu un pumn de alune. Povestea se repeta inca de vreo cateva ori, dupa care soferul, nedumerit, o intreaba cand apare iar langa scaunul lui:
– Mamaie, da’ de ce nu mancati alunele, ca sunt scumpe, si aveti pensii mici…
– Eee, da crezi ca mai avem dinti sa mancam noi alune?
– Pai bine, si atunci de ce mai dati banii pe ele daca nu le puteti manca?
– Eee, de fapt nici nu vrem alune, sugem doar ciocolata din jurul lor!!!!😧😧
Sunt bancuri di trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: