luni, 20 septembrie 2021

Ion voia sa se insoare dar taica-sau nu era deacord cu mireasa: "Parinte, dumneata ce ma sfatuiesti?"


Ion voia sa se insoare dar taica-sau nu era deacord cu mireasa. 
Ion voia sa se insoare cu fata lui Vasile ca era frumoasa dar saraca, taica-sau voia sa-l insoare cu fata lui Mihai ca era bogata dar urata. Intr-o zi de duminica, dupa ce se terminase slujba, Ion se duce la popa si-l intreaba:

 

- Parinte eu vreau sa ma insor cu fata lui Vasile dar tata nu este deacord, ca-i saraca,si vrea sa ma insor cu fata lui Mihai ca-i bogata, da mie nu-mi place ca-i urata, dumneata ce ma sfatuiesti?
- Mai Ioane, femeia frumoasa e ca o prajitura, toti vor sa guste din ea, iar femeia urata este ca un ca**t si din el ai sa mananci toata viata!!!😅😇😆
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Bonus

De ziua ei, mi-am dus iubita la un restaurant de fitze.
Am servit sampanie, caviar,somon si alte bunatatzi…
Apoi, dupa cateva guri de coniac vechi, ea imi zambi seducator si-mi spuse:
- Dupa ce ajungem acasa, am de gand sa-ti fac ce-ti place tie cel mai mult….
- Crezi ca dupa tot ce am mancat aici, mai pot sa mananc si cartofi prajiti?😅

La aniversarea a 20 de ani de casatorie,dupa ce Ion si Maria au sarbatorit, Ion iese pe balcon si incepe sa fumeze tigara dupa tigara:
- Ce ai patit,Ioane?
- Mai stii,acum 20 de ani,cand ne-a prins taicatau in capitza?
- Da!
- Mai stii ca mi-a zis ca daca nu te iau de nevasta,fac 20 de ani de parnaie?
- Da!
- Ei bine,maine ieseam, fir-ar sa fie!😇

După o seară romantică am condus-o acasă.
Chiar înainte să treacă pragul, s-a întors către mine, m-a sărutat și mi-a șoptit:
- Ce-ai zice să rămâi aici peste noapte?
- Nu, mulțumesc, i-am zis în timp ce mă îndreptam către stația de autobuz.
Acum, între noi fie vorba, ce era să fac eu singur toată noaptea în fața ușii?😆
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: