sâmbătă, 11 septembrie 2021

La şcoală, în clasa lui Bulă, oră deschisă la Limba română: "Păi bine, Bulă, unde este cuvântul "ţese"?!"


La şcoală, în clasa lui Bulă, oră deschisă la Limba română. 
Tema: formarea de propoziţii care să conţină verbul "a ţese". Răspunde Marioara:
- Mama ţese frumos.
Profesoara:
- Bravo, stai jos.
Răspunde Ionel:
- Sora mea ne ţese toţi ciorapii.
- Bravo, stai jos.

 

Bulă, ca de obicei, este evitat de profesoară, pentru a nu spune vre-o tâmpenie.
El insistă şi, până la urmă, profesoara este nevoită să-l lase şi pe el să răspundă:
- Mama mi-a cumpărat chiloţi, dar sânt prea mari!
- Păi bine, Bulă, unde este cuvântul "ţese"?!
- Păi sunt atât de mari de-ţ'ese ceva din ei!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

A fost Bula cu mamaia lui la plimbare, pe strada, Bula găsește 5 lei.
Si spune: mamaie pot sa iau bani?
-Nu îți interzic sa iei lucruri după jos!! Zise Mamaia
Merg ei ce merg si Bula vede 50 lei,spune:
*Mamaie pot sa ia-u bani?*
-Nu îți interzic sa iei lucruri după jos!! Zise Mamaia
Merg ei ce merg, si la un momendat Mamaia cade jos:
*Bula ridica-ma de jos!!*
-Nu Mamaie nu pot să ia-u lucruri după jos.😇

După o seară romantică am condus-o acasă.
Chiar înainte să treacă pragul, s-a întors către mine, m-a sărutat și mi-a șoptit:
- Ce-ai zice să rămâi aici peste noapte?
- Nu, mulțumesc, i-am zis în timp ce mă îndreptam către stația de autobuz.
Acum, între noi fie vorba, ce era să fac eu singur toată noaptea în fața ușii?😆

Un ardelean în Italia:
- Dați-mi și mie un espresso.
Chelnerul îi aduce un espresso ristretto, mic de 15 mililitri.
Ia ardeleanu cănița, o miroase, ș-o bea dintr-o sorbire. După care plescăie, și-i zice chelnerului:
- Îi bună, de asta vreau.😅
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: