sâmbătă, 23 ianuarie 2021

Un bărbat vrea să renunțe la viața de burlac, un prieten îl sfătuiește: "Pune un anunț pe un site de matrimoniale"


Un bărbat vrea să renunțe la viața de burlac, dar nu își găsește aleasa inimii.
Într-o zi, un prieten îl sfatuieste:
– Mă, tu ești în urmă cu tehnologia. 
În ziua de astăzi îți găsești nevasta imediat dacă pui un anunț pe internet.
Bărbatul, cu o ultima speranță, pune un anunț pe un site de matrimoniale: 

 

”Bărbat săturat de viața de burlac, 30 de ani, foarte răbdător și iubitor. Caut nevastă!”.
A doua zi, observă că a primit sute de răspunsuri la anunț: ”Te rog frumos, ia-o pe a mea!!!”😅😇😆


Bonus patru bancuri

Doi logodnici viziteaza un apartament proaspat finisat, pe care ar dori sa-l cumpere.
– Sunt bine gandite dulapurile astea in perete, remarca barbatul.
– Da, dragule, si extrem, extrem de incapatoare.
– Scuzati, intervine agentul imobiliar, dar nu-s dulapuri, sunt chiar camerele!😅😇

Merg doi soti scotieni in luna de miere la un restaurant chinezesc. Cand vede chelnerul ca mananca doar sotul o intreaba pe sotia acestuia:
– Doamna, dumneavoastra de ce nu mancati, sunt probleme cu mancarea?
– Ah, nicidecum, astept ca sa termine sotul meu pentru a-mi imprumuta proteza.😅😇


O blonda s-a dus sa-si ia permisul de conducere. La examen, politistul o intreaba:
– Stiti cumva cum functioneaza motorul masinii?
– Pot sa explic cu cuvintele mele?
– Da, bineinteles.
– Brammm, brammm, brammmm…😅😇

Dupa un pescuit norocos, Bula se pregateste sa friga un peste la gratar.
– Nu crezi ca inainte de a-l frige ar trebui spalat? spune mama sa.
– Mereu imi pui intrebari anapoda. De ce sa-l mai spal? Nu a stat toata viata lui in apa?😅😇
Sunt doar bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citește și: