sâmbătă, 9 ianuarie 2021

Un tip este foarte norocos și castiga la orice joc, fie loto fie bingo


Un tip este foarte norocos și castiga la orice joc, fie loto fie bingo. Sătul, merge la biserică și se roagă: 
- Doamne, fă să mai caștige și alții și să pierd și eu măcar o dată! 

 

Domnul îl aude și-i spune ca l-a ales pe el pentru că este un om bun la suflet, dar că-i va îndeplini dorința. Totuși pentru că este singur pe lume i-o dă de soție pe Miss India. Omul nostru n-are de ales, o ia cu el acasă în speranța ca aceasta îi va aduce totuși un mic ghinion. 
Trec cateva luni și într-o seara îi spune soției: 
- Draga mea, ești senzațională ca nevastă, dar am și eu o mică nemultumire. 
Semnul tău de pe frunte mi-ar place să-l dai jos! 


Soția este de acord, dar îl lasă pe el să-l desprindă. 
Și ce vede omul nostru dedesupt, cu litere mici, mici, mici: 
- Ați câstigat o Dacie +20 de milioane!!!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: