miercuri, 20 ianuarie 2021

Maria îi povestește unei prietene: "Am să-ți relatez un fapt cu totul și cu totul ciudat"


Maria îi povestește unei prietene:
 
- Am să-ți relatez un fapt cu totul și cu totul ciudat, dragă, dacă, știi să păstrezi un secret. 
De o saptamînă, sâmbata trecuta mai precis, sună cineva la mine la ușă. 
Deschid, și, în fața ușii, un bărbat tânăr, înalt și frumos mă întreabă: 
- Soțul dumneavoastră este cumva acasă? 
- Nu, spun. La care ma ridică în brațe, mă duce în dormitor, mă pune pe pat și mi-o trage sănătos. 

 

Luni a apărut din nou. 
- S-a întâmplat același lucru. Și marți, și miercuri. 
- Mor de curiozitate, oare ce dorește acest bărbat de la soțul meu?😅😇😆

Bonus două bancuri

Mitică ajunge acasă seara târziu, beat turtă. 
Vazându-l, nevastă-sa îl ia la rost:
- Unde-ai umblat pâna la ora asta, nenorocitule, iar ai stat la crâșmă?
- Nuuuu, femeie…. Am fost la cafetarie…
- Unde?! La “cafetarie”? Începu ea sa râda. 
Nici nu mai poți vorbi ca lumea, de beat ce ești!… Poate la “cofetarie” ai vrut sa zici!
- Nu… Ai auzit bine, la cafetarie.
- Aha… Și ce-ai băut acolo, mă rog?
- Cafe… și tărie...


Un jurnalist se interesează la un spital de psihiatrie cum își dau seama dacă cineva e bolnav psihic sau nu.
- Umplem o vană cu apă, lăsăm lîngă ea o cană de ceai și o găleată și-i rugăm să golească vana.
- Deci cine o golește cu găletata, fiind mai mare, e sănătos.
- Nu. Oamenii sănătoși scot dopul. Doriți să vă internați?😅😇😆
Sunt doar bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citește și: