sâmbătă, 16 ianuarie 2021

Iubito, plec la sală. "Ai vrea să mergi cu mine? Îţi par grasă?"


Iubito, plec la sală:
– Iubito, plec la sală. 
Ai vrea să mergi cu mine? 
– Îţi par grasă? 
– Dacă nu vrei să mergi, nu mergi! 
– Acum sunt şi leneşă?
– Calmează-te, dragă! 
Nu am insinuat nimic! 

 

– Acum sunt şi isterică, nu?
 – Nu am spus asta! 
– Aha, deci sunt şi mincinoasă… 
– Ok. Nu mergi! 
– Stai puţin! 
Dar de ce vrei să te duci singur?

Bonus trei bancuri

Doi pensionari discută pe o bancă, în parc.
– Tu de când n-ai mai fost la femei, întreabă primul?
– De când am ieșit la pensie. Dar tu?
– Tot cam la fel.
– Să știi că ne pun aștia ceva în pensie.

Ion si Maria in pat
Intins pe tot patul, Ion sforaia obosit. Maria il impinge vociferand somnoroasa:
- Ioane, da-te mai Ioane pe jumatatea ta!
La care Ion impasibil:
- Jumatatea mea esti tu..


Un polițist se suie în autobuz și taxează un bilet, după care mai taxează unul. Un cetățean curios îl vede și-l întreabă:
– De ce ați taxat 2 bilete?
Polițistul răspunde:
– Păi, dacă pierd unul, îl am pe al doilea!
– Și dacă le pierdeți pe amândouă?
– Am abonament!
Sunt doar bancuri si trebuie tratate ca atare!😅😇😆

Citește și: