miercuri, 27 septembrie 2023

Ion pe patul de moarte. Asculta dară la mine Mărie! "Vreau ca după ce m-oi duce să te măriţi cu Vasile, ai auzit?..."


Ion
pe patul de moarte… 
– Io amu m-oi duce Mărie, ca mi-o sosit ceasul. Asculta dară la mine!
– Zi Ioane, şi aşa oi face cum îi vrea tu! suspină Maria.
– Să ai grijă de animale, să nu vinzi nimic, să aibă copiii de mâncare, ai auzit ?
– N-o sa vând nimic, cum altfel!?

 

– Să dai copiii la şcoală, să înveţe carte, ai înţeles?
– Da cum altfel mă Ioane dragă?
– Şi mai vreau ca după ce m-oi duce să te măriţi cu Vasile, ai auzit?
– D-apoi Ioane, io ştiam că Vasile îi duşmanul tău de moarte…
– Păi tocmai de-aia!😦😦😦
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un barbat de 40 de ani vine la psihiatru si se plange ca sufera de ... lipsa senzatiilor tari.
Psihiatrul cauta solutii:
- Incearca sa mergi cu masina cu viteza foarte mare.
- Asa merg de obicei, nimic nou.
- Incearca sa mergi intr-o calatorie cu submarinul.
- Armata am facut-o la submarine.
- Ia-ti o amanta, si asta chiar o sa mearga !
- Doctore, deja am trei ! Ce ma fac ?
- Ei, atunci este simplu:  spune-i ... nevestei de ele !😯

În timp ce admiră câteva oase de dinozaur din Muzeul de Istorie Naturală, un turist îl întreabă pe gardian:
- Câți ani au?
Paznicul răspunde:
Au 73 de milioane, patru ani și șase luni.
- Este un număr destul de exact, spune turistul
De unde le cunoști vârsta atât de precis?
- Ei bine, răspunde gardianul, oasele de dinozaur aveau șaptezeci și trei de milioane de ani când am început să lucrez aici și asta a fost acum patru ani și jumătate.😮

Un bărbat a venit la un psihiatru:
- Și ce necaz te-a adus la mine, dragul meu?
- Soția mea, ea zice că sunt nebun.
- De ce oare?
- Păi, am câștigat 5 milioane de lei la loterie și le-am donat orfelinatului.
- Du-te acasă, prietene, și adu-o pe soția ta. Sunt sigur că ea are nevoie acum de ajutorul unui psihiatru…😧

Un marinar îsi învată câinele să vorbească Ia telefon.
Plecat pe mare, marinarul sună acasă:
- Paco, esti?  
- Ham! Ham!
- Nevastă-mea e acasă?
- Ham! Ham!
- E cu cineva?
- Ham! Ham!
- Si ce fac ei acolo?
- Hauuuuuuuu!😍😍
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: