marți, 28 iunie 2022

Fiică-mea tocmai împlineşte azi 14 ani. " Hai, hai, vino să te îmbrăţişez… Uite ce fată mare are tata!…"


Fiică-mea tocmai împlineşte azi 14 ani, însă era mofturoasă nevoie mare pentru că a sunat-o prietenul dis-de-dimineaţă şi i-a spus că nu poate veni la petrecerea aniversară. Vrând s-o mai îmbunez, mă duc la ea şi-i spun, zâmbind:
– Bună dimineaţa, domnişoară!
– S-o crezi tu! îmi răspunse.

 

– Ei, lasă, nu mai fi aşa bosumflată… La mulţi ani!
– S-o crezi tu!
– Hai, hai, vino să te îmbrăţişez… Uite ce fată mare are tata!…
– S-o crezi tu! îmi răspunse şi fugi repede în camera ei.😇😆😅
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un vânător pleacă într-un safari cu soacra şi cu soţia. 
Într-o seară soacra se rătăceşte prin junglă, astfel că vânătorul şi soţia pleacă să o caute. După ore de căutări, o găsesc într-un tufiş, împietrită de groază în faţa unui leu care răgea din toţi rărunchii. Văzând asta soţia zice vânătorului:
– Hei, ce facem acum?!
– Nimic, draga mea, răspunde vânătorul. Leul ăsta s-a băgat singur în treaba asta murdară, aşa că lasă-l să se descurce singur!😆

Studenta susţine examenul la Economie. 
Subiectul: teoria economică a lui Adam Smith. Profesorul, în vârstă, observă că studenta nu are idee despre teoria economică şi dorind, totuşi, s-o promoveze o întreabă:
– Dar care este prenumele lui Smith?
Fata se uită în sală – poate vreun coleg îi va şopti, dar în zadar.
– Hai amintiţi-vă, este atât de simplu!
Fără rezultat. Profului i se face milă de studentă şi părinteşte o întreabă:
– Atunci, spune-mi: cum îl chema pe primul bărbat?
Fata roşind şi evident ruşinată răspunde:
– Vasile…😅

Bulă intră în biroul şefei lui, o plesneşte peste fund şi îi zice:
– Ce faci, păpuşă, mai merge una mică?
Şefa, indignată:
– Domnule Bulă, dar cum vă permiteţi?
– Uite aşa vorbesc eu cu tipele cu care am dormit împreună!
– Dar când am dormit noi doi împreună, domnule Bulă ? replică indignata şefa.
– Ieri, la şedinţa de analiză a rezultatelor departamentului nostru…😆😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: