luni, 20 iunie 2022

Într-un compartiment de tren stăteau două tinere alături de o băbuţă. Prima zice: "Îmi doresc un bărbat tânăr, cu apartament şi maşină..."


Într-un compartiment de tren stăteau două tinere alături de o băbuţă care croşeta liniştită. Cele două discutau cam ce şi-ar dori fiecare de la un bărbat. Prima zice:
– Îmi doresc un bărbat tânăr, cu apartament şi maşină, cu diplomă de inginer, cu loc de muncă bine plătit şi la pat să fie – că tot suntem în tren – ca un accelerat!
A doua domnişoară zice:



– Pe lângă ce-ai spus tu, eu îmi doresc să aibă şi o vilă la munte şi una la mare, iar la pat să fie – că tot suntem în tren – ca un rapid!
Băbuţa îşi cere scuze că se amestecă în discuţia lor şi continuă:
– Dacă aş mai fi tânără, nu m-ar mai interesa apartament, vilă, diplomă, dar mi-aş dori ca la pat să fie – că tot suntem in tren – ca un marfar!
– Vai, bunico! Dar marfarul e murdar!
 – Da! Dar e lung, staţionează mult timp în gară… şi mai face şi manevre! 😆😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Patru femei se laudau cu copiii lor.
– Fiul meu este preot. Este foarte respectat, zice prima.
– Al meu este si mai bine vazut, este episcop, se lauda a doua.
– Ei, al meu e cel mai reusit in viata, este cardinal. Toata lumea il respecta, spune a treia.
– Imi pare rau, dar fiul meu e mai bine vazut ca ai vostri, spune a patra.
– Ei, asta-i ! Doar nu e Papa !
– Nu, e stripper. Si cand se dezbraca, toata lumea spune “Dumnezeule !”😆

Un tip intră în magazinul de închiriat costume pentru diverse ocazii:
– Trebuie să merg la un bal mascat şi aş vrea să merg costumat ca Adam.
Vine tipa de acolo cu o frunză, tipul refuză:
– Prea mică!
Vine cu o frunză mai mare, la fel:
-Prea mică!
Îi aduce tipa o frunză mare de palmier:
– Prea mică!
La care tipa:
– Auzi, campionule, atunci mai bine ţi-o pui pe umăr şi mergi ca pompă de benzină!😅

Tu nevasta, este adevarat ca ai avut mai multi barbati
inainte sa te mariti cu mine?
-  Mai, barbate! Mai barbate! Mancare buna ai?
-  Am!
-  Haine curate ai?
-  Am!
-  Aseara ti-a placut?
-  Mi-a placut!
-  Da’ alalta-seara ti-a placut?
-  Si inca cum!…
-  Pai cum crezi tu ca se invata toate astea, la fara frecventa?!😅😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare1

Citeşte şi: