duminică, 3 aprilie 2022

Maricica n-a mai trecut prin satul natal de mai bine de 5 ani. "Unde ai fost tot timpul acesta?"


Maricica n-a mai trecut prin satul natal de mai bine de 5 ani. Într-o zi sosește acasă, dar nici n-apucă să treacă pragul, că tatăl sau se răstește la ea:
- Unde ai fost tot timpul acesta?
De ce nu ne-ai scris nici măcar o carte poștală?
De ce nu ne-ai sunat niciodată?!
Fata începe să plângă și zice printre lacrimi:
- Tata, eu am devenit prostituată...
- Cuum?! Pleacă de aici păcatoaso!
Ești o rușine pentru familia noastră catolică! Te reneg!
- Cum crezi tu, tată.

 

Eu vreau doar să-i las mamei această blană de nurcă,  să vă dau 50.000 € și titlul de proprietate asupra casei pe care tocmai v-am cumpărat-o, cu 5 dormitoare, 5 băi și piscină. De asemenea vă invit să petreceți sărbătorile de iarnă pe iahtul meu...
Tatăl:
- Ce ziceai că ai devenit?
Fata începe din nou să plângă și spune:
- Pr*stitu*tă, tată...
- O, Doamne, ce m-ai speriat! Am înțeles protestantă!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Soțul și soția citesc fiecare un ziar.
Deodată soția exclamă:
- Auzi acolo, unul își oferă la schimb soția pentru un abonament la fotbal pe tot sezonul!
– Hmmm… zice sotul fără să-și ridice privirea.
– M-ai schimba pentru un abonament pe tot sezonul?
– Bineînțeles că nu!
– Draguț din partea ta! De ce?
– Pentru că sezonul e pe terminate!😇

Un cuplu tânar, se pregătește de o seară în oraș.
Cheamă taxiul, și în momentul în care ies ei, scot și mâța.
Numai că pisica, țuști, înapoi în casă!
Ea:
- Întoarce-te tu și scoate-o, că-l țin eu pe-ăsta cu taxiul.
Si ca să nu se știe că va rămâne casa goală, zice:
- Vine și soțul meu imediat. S-a întors să-și ia la revedere de la mama!
Apare și soțul, agitat:
- Domnule, scuze că v-am reținut, da zgripțuroaica dracului, s-a ascuns sub pat, am rupt un umeraș de fundul ei ăla gras. Ca s-o scot, a trebuit s-o înfășor într-o pătură, că mă zgârâia, da așa am azvârlit-o mai ușor pe geam...😅

Două prietene la o cafea:
- Dragă, parcă ziceai că te-a cerut Vasile în căsătorie. Te măriți cu el?
- Nici nu mă gândesc. M-a căutat aseară să-mi spună că se însoară cu mine numai dacă îmi schimb numele. Și eu nu vreau asta.
- Păi care-i problema? Nu-i normal așa când te măriti?
- Ba da dragă dar el a zis că ar vrea să mă cheme Lenuța ca să nu mai trebuiască să-și streargă tatuajul cu fosta...😇😆
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: