luni, 25 octombrie 2021

Trei fete discutau în prezenţa bunicii: "Am citit în revista Elle că anul ăsta se vor purta mănuşile până aici…"


Trei fete discutau în prezenţa bunicii care abia dacă mai auzea: 
Prima spune:
– Am citit în revista Elle că anul ăsta se vor purta mănuşile până aici…arătându-şi încheietura.
Zice a doua:

 

– Eu am citit în revista Vogue că se vor purta până aici, arăntându-şi cotul.
Zice a treia:
– Eu am aflat de la sursă sigură că se vor purta până aici, arăntându-şi cu mâna bucuroasă umărul…
Dintr-odată sare bunicuţa ca arsă în sus:
– Cu ăsta să te măriţi!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Se duce Bulă la doctor, să-i dea o reţetă pentru slăbit.
– În fiecare dimineaţă trebuie să alergi 8 kilometri, zice doctorul. Peste un an, vino să evaluăm rezultatele.
Trece un an şi doctorul primeşte un telefon de la Bulă.
– Ştiţi, nu pot să vin astăzi.
– De ce? întreabă doctorul. Ai făcut ce ţi-am spus?
– Tocmai aici este problema – sunt la 3000 de kilometri de casă.😅

O raţă intră într-un bar :
– Aveţi pâine?
– Nu, răspunde barmanul.
– Aveţi pâine?
– Nu!
– Aveţi pâine?
– Nu, nu si iar nu!
– Aveţi pâine?
Barmanul, înfuriat la culme :
– Dacă mă mai întrebi o dată dacă avem pâine, te iau de cioc şi ţi-l bat în cuie pe bar! Să vedem atunci!
– Aveţi cuie?
– Nu.
– Aveţi pâine?😆

Un barman, servindu-i al zecelea pahar de whisky unui client îl întreabă:
– De ce beţi aşa mult, aveţi probleme?
– După ce m-am certat cu soţia, mi-a spus că nu va mai vorbi cu mine o jumătate de an.
– Bine, dar asta nu e chiar aşa de grav.
– Asta s-o crezi dumneata. 
Astăzi a trecut jumătatea de an.😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: