vineri, 11 septembrie 2020

Într-o seara vine Ion acasă și o întalnește pe Maria: "Mă Ioane, repară și tu lumina, ce eu sunt electrician"




Într-o seară vine Ion acasă și o întalnește pe Maria care îl astepta cu nerăbdare:
Maria: Ma Ioane, repară și tu lumina că de dimineață nu avem curent!
Ion: Lasă-mă fa Marie în pace, d-apăi ce eu sunt electrician?
Nu mai zice Maria nimic, a doua zi se oprește apa, vine iar Ion acasă, Maria sare iar cu gura pe el:
Repară mă Ioane și tu apa aia ca nu mai avem apa deloc!
Ion: Lasă-mă fa în pace că eu nu sunt instalator!

 

A treia zi vine Ion acasă, gasește și lumina și apa reparate, curios o întreabă pe Maria:
Cine a reparat fa lumina și cu apa?
Maria: Vecinul de deasupra!
Ion: Și ce a cerut în schimb?
Maria: Mi-a zis că ori mă culc cu el, ori îi cânt.
Ion: Banuiesc că ai cântat nu?
Maria: D-apăi bine mă Ioane, ce, eu sunt cântăreață?😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: