marți, 14 iulie 2020

O femeia primește din partea bărbatului o sticlă cu lapte, îl întreabă: "Dar de ce dragă tocmai o sticlă de lapte?"




La vârsta de 50 de ani, o femeia primește din partea bărbatului o sticlă cu lapte. Nedumerită îl întreabă:
- Dar de ce dragă tocmai o sticlă de lapte?
- Păi, draga mea nevastă... la 20 erai fermecatoare, ti-am adus o floare...la 30 erai dulce...ti-am adus o sampanie...la 40 erai fierbinte, ti-am adus o pâine caldă...însă acum la 50 ani te-ai făcut cât o vacă, ți-am adus niște lapte...

 

- Da, dragul meu, eram eu ca o floare la 20 ani, însă nu tu ai rupt prima petală...eram eu la 30 ani ca o șampanie de dulce...însă tu ma agitai alții mă sorbeau...la 40 eram eu fierbinte ca o pâine, însă tu mancai coaja alții miezul...iar acum la 50 ani sunt eu ca o vacă însă când pleci tu de acasă...vin taurii la ușă și întreabă: Boul este acasă?...😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: