luni, 18 decembrie 2023

Un tip pasionat de pescuit se plimbă prin târg şi vede pe o tarabă un aparat: "Ce-i frate ăsta? Aparat de prins râme..."


Un tip pasionat de pescuit se plimbă prin târg şi vede pe o tarabă un aparat care semăna cu un redresor: 
– Ce-i frate ăsta?
– Aparat de prins râme.
– Şi merge?
– Băi nene, îţi dau factură şi garanţie. Dacă nu-ţi convine în 2 săptămâni mi-l poţi returna. Nu mai stai să sapi de nebun. Bagi firele în pământ, răsuceşti de comutator la dimensiunea dorită şi apeşi pe buton. Doar le culegi.
După două săptămâni se întoarce cu aparatul şi îi spune vânzătorului că vrea să-l returneze:
-Păi n-a mers?
– Perfect!
-Şi?

– Frate, l-am pus pe 1, am apăsat pe buton… numai râme adevărate. N-ai văzut ce peşte am scos!!!
– Şi?
– L-am pus pe 2; numai râme ca pe deget… somn şi ştiucă frate!
– Bun, şi?
– M-a mâncat în fund să-l dau la maxim şi au apărut doi mineri şi mi-au tras o bătaieeeeee….😦😦😦
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

 În seara de Ajun, Bulă, mergând ostenit către casă, se întâlneşte cu Moş Crăciun.
- Bulă, eu sunt Moş Crăciun şi pot să-ţi îndeplinesc trei dorinţe dacă îmi vei răspunde la o întrebare.
- De acord, pune-mi întrebarea!
- Nu, mai întâi spune-ţi dorinţele!
- Păi, să am bani destui ca să-mi întreţin familia, să am şi eu o maşină şi o nevastă frumoasă.
- Du-te repede acasă şi vei găsi toate dorinţele îndeplinite. Şi acum întrebarea. Câţi ani ai? - 60.
- Şi, la 60 de ani, tu, om serios, tot mai crezi în Moş Crăciun?😧

Ion vine acasă rupt de beat şi găseşte uşa încuiată.
– Mărie, deschide uşa! strigă Ion.
– Nu-ţi deschid Ioane, că eşti beat!
– Mărie, deschide uşa!
– Nu-ţi deschid Ioane!
– Mărie, am un buchet de trandafiri pentru cea mai frumoasă femeie din lume!
Auzind acestea Maria super încântată îi deschide însă Ion nu avea nimic.
– Şi buchetul de trandafiri?
– Şi cea mai frumoasă femeie din lume?😟

A doua zi de Craciun, preotul unei biserici se uita la scena Nasterii si observa ca Iisus lipsea dintre statuete .
Cand iese afara , vede un baietel cu o masinuta rosie in care era asezata statueta prunculului Iisus .
– De unde ai luat statueta asta , micutule ?
– Din biserica , zice baietelul .
– Si de ce ai luat-o ?
– Cam cu o saptamana inainte de Craciun , m-am rugat pruncului Iisus si i-am promis ca daca-mi va aduce o masinuta rosie de Craciun , El va fi primul pe care-l voi plimba cu ea !😧

Două blonde sar de zor pe creanga unui copac. 
Un cetăţean trece pe acolo şi le zice:
– Nu mai săriţi, o să cădeţi cu creangă cu tot şi o să vă loviţi!
Blondele nu-l bagă în seamă şi continuă să sară. La câteva momente după aceea se rupe creanga cu ele şi cad. După ce îşi revin din şocul loviturii, fug după cetăţean:
– Nenea, nenea, dar în palmă ştiţi să ghiciţi?😦

Chiar inainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor si Mos Craciun se aflau in liftul unui hotel foarte select.
Inainte ca usa sa se deschida observa o bancnota de o suta de mii care zace pe jos.
Care dintre cei trei credeti o ridica??
Mos Craciun, desigur, ceilalti doi nici nu exista!😟

Un tip intra sub duş exact în momentul în care nevasta sa ieşea. Subit, se aude soneria apartamentului. După o discuţie scurtă se decide că femeia trebuie să răspundă la uşă aşa că iese din baie, se înveleşte într-un prosop, coboară scările şi deschide uşa de la intrare. Era Bulă, vecinul de vizavi. Înainte să poată spune un cuvânt Bulă îi propune:
– Îţi dau o mie de lei pe loc dacă laşi să cadă prosopul de baie cu care eşti acoperită.
Puţin mirată, femeia ezită câteva secunde, după care desface prosopul şi rămâne goală în faţa lui Bulă. El o priveşte din cap până-n picioare, dupa care îi întinde banii şi pleacă. Surprinsă de această întâmplare dar mulţumita de mica avere pe care tocmai o făcuse în mai puţin de un minut, femeia urcă şi intră din nou în baie. Soţul său, care era încă sub duş, o întreabă:
– Cine-a fost?
– Bulă, vecinul nostru.
– Ah, perfect. Ţi-a dat mia de lei pe care mi-o datora?😦😦
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: