joi, 14 decembrie 2023

Un copil i-a scris scrisoare lui Mos Craciun. "Draga Mos Craciun eu de Craciun vreau un calculator..."


Un copil i-a scris scrisoare lui mos Craciun.,,Draga mos Craciun eu de craciun vreau un calculator.
Totii colegii mei se dau mare cu calculatoarele lor dar eu nu o sa ma dau mare si o sa auzi numai lucruri bune despre mine.Si stiu ca nu o sa poti sa imi iei un calculator asa ca vreau o ciocolata”

Copilul a pus scrisoarea in posta fara timbru.Doamnele de la posta au vazut scrisoarea si au desfacut-o.Dupa ce au citit-o li se-a facut mila si au strans bani sa ii i-a un calculator.Peste cateva zile era alta scrisoare in post fara timbru.
,,Draga mos craciun iti mutumesc ca mi-ai cumparat calculator si tot anul o sa fiu cuminte si o sa auzi numai lucruri bune despre mine si daca ai fost asa de bun sa imi dai un calculator sunt sigur ca mi-ai luat si o ciocolata da cred ca femeile alea de la posta mi-au mancat-o”😯😯😯
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Stiti ce reprezintă vârful de porțelan care se pune la pomii de Crăciun?
- O zână!
- De ce?
- Se zice că zânele il ajută pe Moș Crăciun să-și impartă cadourile și brazii de Crăciun. Intr-un an Moșului i-a rămas un brad de prisos și a intrebat una din zane ce să facă cu el. … Si de aceea stă zâna aceea in vârful bradului…😛

O familie de tineri merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. Se aseaza la masa sa manance. Batranul ii zice sotiei:
– Luceafarul meu, adu felul intai.
Dupa ce termina batranul zice:
– Frumoasa mea, adu felul doi.
Dupa ce termina, batranul ii zice sotiei:
– Iubirea mea, adu desertul.
Dupa masa femeile merg la bucatarie iar barbatii raman singuri. Tanarul il intreaba pe batran:
– Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i mai spui cuvinte asa frumoase?
– Pe cuvantul meu de onoare daca mai stiu cum o cheama!😛

Chiar inainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor si Mos Craciun se aflau in liftul unui hotel foarte select.
Inainte ca usa sa se deschida observa o bancnota de o suta de mii care zace pe jos.
Care dintre cei trei credeti o ridica??
Mos Craciun, desigur, ceilalti doi nici nu exista!😧

Un tip se duce la magazin să cumpere o paraşută.
– Bună ziua, aş dori o paraşută.
– Bine, iată, cea mai bună pentru dumneavoastră.
– Şi cum o deschid când sunt în zbor?
– Trageţi de trăgaciul verde.
– Şi dacă nu se deschide?
– Trageţi de cel roşu.
– Şi dacă nici după asta nu se deschide?
– O aduceţi înapoi şi v-o schimbăm cu alta.😧

Bulişor îi scrie lui Moş Crăciun:
– Anul asta, să-mi trimiţi un frăţior!
De Crăciun, Bulişor nu primeşte nimic. Supărat, îi scrie din nou lui Moş Crăciun:
– De ce nu mi-ai trimis frăţiorul?
Anul următor, primeşte o scrisoare de la Moş Crăciun.
– De ce nu mi-ai trimis-o pe mama ta?😧

Un tatic vrea sa-i faca o placere fetitei lui de patru ani. Isi face rost de un costum de Mos Craciun, se imbraca in dormitor, ia un sac si un bat, intra in sufragerie si incepe: Mos Craciun cu plete dalbeee, a sosiiit de prin nameti, sa aduca daruri multeeee, la fettte si baieti” La care fetita: mami, iar s-a-mbatat tati”😦😦
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: