duminică, 26 decembrie 2021

As vrea sa cumpar un cadou de Craciun pentru iubita mea. Puteti sa-mi dati un sfat?


As vrea sa cumpar un cadou de Craciun pentru iubita mea. Puteti sa-mi dati un sfat?
- E tanara?
- Nu tocmai.
- Eleganta?
- Oarecum.
- Frumoasa?

 

- Nimic deosebit.
- Culta?
- Foarte putin.
- Atunci sa cumperi cadoul... pentru altcineva!😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

– Mami, de ce întârzie Moş Crăciun atât de mult? 
întreabă Georgică pe maică-sa în seara de Ajun. 
Anul trecut îmi amintesc că a ajuns mult mai repede…
– Da, aşa e puiule… Însă anul trecut el a venit cu renul.
– Şi anu’ ăsta, cu ce vine?
– Cu trenul…😇

Baietelul catre fetita:
- Ce-i vei cere lui Mos Craciun anul acesta?
- O papusica Barbie. Dar tu?
- Eu ii voi cere un Tampax!
- Tampax? Ce e asta?
- Hmmm, habar n-am! Dar zic la televizor ca daca-l folosesti poti merge la plaja in fiecare zi, sa mergi cu bicicleta, sa inoti in piscina, sa dansezi, sa alergi, sa faci o multime de lucruri… fara ca nimeni sa-si dea seama!😆

A doua zi de Craciun, preotul unei biserici se uita la scena Nasterii si observa ca Iisus lipsea dintre statuete.
Cand iese afara , vede un baietel cu o masinuta rosie in care era asezata statueta prunculului Iisus .
– De unde ai luat statueta asta, micutule ?
– Din biserica , zice baietelul.
– Si de ce ai luat-o ?
– Cam cu o saptamana inainte de Craciun, m-am rugat pruncului Iisus si i-am promis ca daca-mi va aduce o masinuta rosie de Craciun, El va fi primul pe care-l voi plimba cu ea!😅
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: