joi, 23 decembrie 2021

Cele mai bune bancuri de Craciun si cu Mos Craciun


De Craciun, judecatorul il intreaba pe acuzat: 
- De ce esti acuzat?.
Acuzatul raspunde:
– Mi-am facut cumparaturile de Craciun prea repede.
Judecatorul raspunde:

 

- Asta nu-i nici o crima, cu cat inainte?
La care acuzatul raspunde:
- Inainte de deschiderea magazinului.😇😅

Chiar inainte de Craciun, un politician cinstit, un avocat binevoitor si Mos Craciun se aflau in liftul unui hotel foarte select.
Inainte ca usa sa se deschida observa o bancnota de o suta de mii care zace pe jos.
Care dintre cei trei credeti o ridica??
Mos Craciun, desigur, ceilalti doi nici nu exista!😅

As vrea sa cumpar un cadou de Craciun pentru iubita mea. Puteti sa-mi dati un sfat?
- E tanara?
- Nu tocmai.
- Eleganta?
- Oarecum.
- Frumoasa?
- Nimic deosebit.
- Culta?
- Foarte putin.
- Atunci sa cumperi cadoul... pentru altcineva!😆

Doua blonde hotărasc să meargă în pădure să-și caute un brad de Crăciun
După câteva ore de căutare una dintre ele îi spune celeilalte: Așa nu mai merge! 
Eu propun să luăm primul brad pe care îl gasim… nu mai contează dacă are globuri sau nu! 😇

Bulişor, ce cadou i-ai cumpărat bunicii, ca să i-l pui sub bradul de Crăciun?
O minge de fotbal! O minge de fotbal? Păi bunica nu joacă fotbal. N-are a face! 
Ea cum mi-a cumpărat mie cărţi de citit?😅

Un tătic vrea să-i facă o placere fetitei lui de patru ani. 
Își face rost de un costum de Moș Crăciun, se îmbracă în dormitor, ia un sac si un bat, intra in sufragerie si incepe: Moș Crăciun cu plette dalbeee, a sosiiiiit de prin nămeți, să aducă daruri multeeee,la fetițțțe si băiețțți. 
La care fetita: -Mami, iar s-a îmbătat tati!😇

O discutie intre doi copii, in camera lor:
Baietelul catre fetita:
- Ce-i vei cere lui Mos Craciun anul acesta?
- O papusica Barbie. Dar tu?
- Eu ii voi cere un Tampax!
- Tampax? Ce e asta?
- Hmmm, habar n-am! Dar zic la televizor ca daca-l folosesti poti merge la plaja in fiecare zi, sa mergi cu bicicleta, sa inoti in piscina, sa dansezi, sa alergi, sa faci o multime de lucruri... fara ca nimeni sa-si dea seama!😆

Bunicul isi intreaba nepotul ce-ar vrea sa primeasca de Craciun.
– Vreau o bicicleta, un iPod, niste ghete de fotbal si Nintendo Wii, raspunse pustiul.
– Cand eram copil, spuse bunicul, primeam doar o portocala si un mar…
– Woooww, se mira nepotelul, un telefon mobil si un computer?!!!😂

Scrisoare la Mos:
– Si te mai rog, draga Mosule, sa nu dai parintilor mei cadoul pentru mine, ci sa mi-l dai mie direct, ca anul trecut ei si-au tinut pentru ei iPhone-ul si nu mi l-au mai dat!😇

Stiti ce reprezinta varful de portelan care se pune la pomii de Craciun?
- O zana!
- De ce?
- Se zice ca zanele il ajuta pe Mos Craciun sa-si imparta cadourile si brazii de Craciun. Intr-un an Mosului i-a ramas un brad de prisos si a intrebat una din zane ce sa faca cu el. Si de aceea sta zana aceea in varful bradului…😅😆😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: