miercuri, 24 noiembrie 2021

La masa, in Ajunul Craciunului, fiica de 10 ani, cu lacrimi in ochi: "Nu mai sunt fecioara!"


La masa, in Ajunul Craciunului, fiica de 10 ani, cu lacrimi in ochi: 
– Nu mai sunt fecioara!
– Tu esti de vina! Nu gatesti, nu speli, toata ziua nu faci nimic altceva decat sa te aranjezi , te inbraci cu fuste scurte , te uiti la telenovelele alea … 
Crezi ca esti un exemplu bun?
– Eu ? Tu – care bei nopti intregi, injuri ca la usa cortului , te uiti la filme deocheate … 

 

Din cauza ta a ajuns asa copilul!
– Ba e vina sora-sii, care umbla cu badaranul ala care o inghesuie pe unde-o prinde .
Bunica, mai calma, o intreaba pe fetita cum s-a intamplat.
– Pai, Doamna Invatatoare a ales alta fetita pentru rolul Fecioarei la serbarea de la scoala.😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Un era tip la frizerie, si cum statea el acolo la tuns, a vazut in oglinda o gagica draguta care statea pe acolo. Se intoarce catre ea si-i spune:
- “Papusica, esti atat de draguta, nu vrei sa intalnim mai tarziu? Femeia:
-“Sunt maritata!”
-“Si ce daca?!” ii zice asta “spune-i sotului tau ca te duci la spital sa vizitezi o prietena..”
-“Spune-i tu” ii zice gagica “ el e cel care te rade in cap”.😅

O maimuţă intră într-un bar şi comandă o bere.
Ospătarul, foarte mirat, desface o bere şi o serveşte.
Maimuţa bea berea, după care cere nota.
Ospătarul, şi mai mirat, îi spune:
– 100 de euro!
Maimuţa scoate 100 de euro, îi pune pe masă şi dă să plece.
Ospătarul, de-a dreptul stupefiat, zice:
– Nu te supăra, dar e prima oară când văd o maimuţă la noi în bar!
Maimuţa răspunde supărată:
– La preţurile astea, nici nu-i de mirare!😆

Trei prietene isi povesteau ce au primit de la Mos Craciun:
- Eu am primit o pereche de ciorapi plasa si o cutie de bomboane fine de ciocolata!
- Eu am primit o lenjerie de dantela superba si o ciocolata mare cu alune!
A treia spuse fericita:
- Eu nu am primit nimic, dar a ramas pana dimineata.😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: