marți, 30 noiembrie 2021

În seara de Ajun, Bulă, mergând ostenit către casă, se întâlneşte cu Moş Crăciun


În seara de Ajun, Bulă, mergând ostenit către casă, se întâlneşte cu Moş Crăciun.
- Bulă, eu sunt Moş Crăciun şi pot să-ţi îndeplinesc trei dorinţe dacă îmi vei răspunde la o întrebare. 
- De acord, pune-mi întrebarea! 
- Nu, mai întâi spune-ţi dorinţele! 
- Păi, să am bani destui ca să-mi întreţin familia, să am şi eu o maşină şi o nevastă frumoasă. 

 

- Du-te repede acasă şi vei găsi toate dorinţele îndeplinite. 
Şi acum întrebarea. 
Câţi ani ai? 
- 60. 
- Şi, la 60 de ani, tu, om serios, tot mai crezi în Moş Crăciun?😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Merge acasa motanul impreuna cu iubita, 
dupa o noapte plina de evenimente. 
Motanul nu se poate stapani si miauna:
- Oh, iubitica mea, as muri pentru tine!
Pisicuta ii arunca o privire incitanta si intreaba:
- Bine, dar de cate ori?😅

Craciunul in spitalul de nebuni. Mosul vine si le zice nebunilor:
- Cine imi zice o poezie scurta primeste un cadouas! Cine imi zice o poezie mai lunga primeste un cadou mai mare!
Un nebun sare in fata mosului si zice:
- Bububububu!
La care mosu:
- Si cine isi bate joc de mine nu primeste nimic!...😆

Doua brunete cautau de zor prin padure un brad de Craciun.
Dupa o zi intreaga de stat in frig si cautat, una dintre ele ii spune celeilalte:
- Auzi, n-ar fi mai bine sa luam unul asa, fara globuri?😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: