marți, 20 octombrie 2020

Patru prieteni își petrec vacanța împreună: "La hotel, neavând prea mulți bani, hotărasc să doarmă câte doi în cameră"


Patru prieteni își petrec vacanța împreună… 
La hotel, neavând prea mulți bani, hotărasc să doarmă câte doi în cameră. Unul dintre ei se știa că sforaie cumplit, așa că au convenit să doarmă, în camera cu el, pe rând, fiecare câte-o noapte… A doua zi, dimineața, vine primul care a avut “onoarea”, cu ochii roșii, parul ravașit etc.
– N-am putut dormi toată noaptea, am stat în fotoliu și m-am uitat la el! 
A doua zi, urmatorul, rupt de somn și el: 
– Cu sforăitul astuia, am stat toata noaptea în fotoliu și m-am uitat la el! 

 

A treia zi, vine cel de-al treilea odihnit, bine dispus… Ceilalți, mirați: 
– Cum ai reușit să te odihnești
– Simplu! Înainte de a ne baga-n pat, l-am strâns în brațe, l-am sărutat dulce și i-am spus noapte buna… N-a închis un ochi, toată noaptea! 😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: