duminică, 18 august 2024

Un bancher evreu isi insoara baiatul. "Simon, fiule, maine zburam la Tel Aviv pentru nunta ta.. "

Credit foto (Canva.com)

Un bancher evreu isi insoara baiatul. 
 - Simon, fiule, maine zburam la Tel Aviv pentru nunta ta.. Imi dau brusc seama ca nu ti-am spus multe lucruri despre viata. De maine vei fi impreuna cu sotia ta, trebuie sa stii unele lucruri. Uite, spre exemplu, cunosti degetele de la mana?
- Sigur, tata, degetul mare, aratator, mijlociu, etc .
- Nu, fiule, stai sa-ti explic: exista degetul calatoriei, al directiei, al placerii, al casatoriei si al distinctiei.
- Ah, nu stiam asta, tata.
- Degetul calatoriei este degetul mare, care iti permite sa faci autostopul; degetul directiei – indexul – il intinzi ca sa indici un anumit lucru; degetul casatoriei – inelarul – pe care pui verigheta, iar degetul distinctiei – cel mic – pe care-l ridici cand bei cafea.
- Am inteles, tata, dar ai uitat degetul placerii.
- Ah, Simon, l-am lasat pe cel mai bun la sfarsit. Degetul placerii este degetul mijlociu, cel mai lung si mai frumos. Pentru placere, fiule! Il umezesti cu limba si… numeri bancnotele!😦😦😦(Sursa Internet)
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

O familie de tineri merge in vizita la niste prieteni mai in varsta. 
Se aseaza la masa sa manance. Batranul ii zice sotiei:
– Luceafarul meu, adu felul intai.
Dupa ce termina batranul zice:
– Frumoasa mea, adu felul doi.
Dupa ce termina, batranul ii zice sotiei:
– Iubirea mea, adu desertul.
Dupa masa femeile merg la bucatarie iar barbatii raman singuri. Tanarul il intreaba pe batran:
– Cum de reusesti dupa atatia ani sa-i mai spui cuvinte asa frumoase?
– Pe cuvantul meu de onoare daca mai stiu cum o cheama!😧

Bula primeste o vizita de la un verisor de-al lui de la tara…Asta neavand treaba cu fetele il intreaba pe Bula:
– Ba cum sa fac si eu sa ma intalnesc cu o fata ?
– Ba, cica, te duci intr-un bar si daca vezi pe una picior peste picior te duci si-i spui ” Ce picior frumos ai !”, si e iti va zice
ca de fapt are doua…. Dupa aia tu ii zici “Ce faci intre unu(picior) si doua ? ” …. si gata … e ok …
Varu’ lu bula intelege si merge intr-un bar si o vede pe una picior peste picior si ii zice: ” Ce picior frumos ai ! ” Asta ii zice
ca are doua si varu’ lu’ Bula in loc sa-i zica “Ce faci intre unu si doua ? ” ….ca i se pare lui ca nu suna prea frumos ii zice :
“Ce faci intre 13 si 14 ?”
La care gagica ii zice : “Da ce ma mata e caracatita ?😦

Cica seful de sectie ii strange pe gabori la un loc si le spune:
– Bai, maine sa veniti imbracati frumos ca mergem la “Nunta lui Figaro“.
A doua zi vin politistii toti imbracati la costume, cu neveste, copii, cadouri, flori. Cand ii vede seful de sectie se ia cu mainile de cap si le zice:
– Ma, idiotilor, nu mergem la nunta propriu-zis, “Nunta lui Figaro” este o opera maaa, teatru, opereta intelegeti ?!
La care ei:
– Si ce te superi asa, sefu`, dumneata cand ai venit la “Lacul Lebedelor” cu unditele, noi am zis ceva?😦

Merge Bula la scoala in prima zi. Invatatoarea striga catalogul.
– Adam?
– Prezent!
– Aionesei?
– Prezent!
– Bula?
– Prezent!
Toata clasa rade.
– Mai Bula, ce nume ai si tu, toata lumea rade. Nu vezi ca daca schimbi prima litera iese un cuvant asa de urat…
A doua zi, la fel, a treia zi la fel, a patra zi, ajunge iar la Bula:
– Bula?
Nimic…
– Bula?!
Nimic…
– Mai Bula, de ce nu raspunzi cand te strig? Iti bati joc de mine?
– Va rog frumos d-na invatatoare. De azi inainte pe mine nu ma mai cheama Bula. De azi inainte numele meu este Denis!😲

Un barbat este cu sotia,acasa.Intr-o seara:
- N-ai vrea,nevasta sa ne jucam de-a Big Brother?
- Stii,sunt obosita,azi am stat la serviciu toata ziua…poate maine…
Barbatu a doua seara:
- Ce zici, ne jucam azi,de-a Big Brother?
… -Stii, azi am facut mancare,am dus copii la scoala…sunt obosita…hai s-o lasam pe maine,da?
El, a treia seara:
- Ei, ce zici?…Azi ne jucam de-a Big Brother?
– Ok, azi ne jucam…
– Bine…Ai 5 minute sa parasesti casa…😧

Am venit acasă mort de beat seara trecută şi m-am dus direct în cameră să mă bag la somn. Cum mă dezbrăcam eu aşa, mă uit pe geam şi-l văd pe unul care dădea târcoale maşinii mele în faţa garajului. Am deschis fereastra şi-am strigat la el:
– Băăă!
– Ce? răspunde el.
– Ai zece secunde să dispari de lângă maşina mea, altfel sun la poliţie!
La care el zice:
– Ai cinci secunde să iesi afară din casa mea ca să nu-ţi rup picioarele!😦😦(Sursa Internet)
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!