luni, 5 februarie 2024

Un cuplu casatorit isi bea cafeaua de dimineata in bucatarie

Credit foto (Canva)
Un cuplu casatorit isi bea cafeaua de dimineata in bucatarie. Pe geam se vede vecina care isi intinde niste rufe la soare.
– Vai, ce rufe murdare are vecina noastra! Mi-e si groaza sa ma gandesc cat o fi de curat in casa la ea daca astea sunt rufe spalate! exclama sotia.
Sotul tace si nu zice nimic.

Zilnic se putea vedea vecina care iesea pe balcon ba cu o haina la intins, ba cu o perna la aerisit, si mereu sotia remarca ce mizerabila este vecina si isi tot propunea ca intr-o zi va trece pe la ea si ii va da niste lectii despre curatenie.
Intr-o zi, surpriza, vecina intinde la soare niste rufe curate.
… – Oare cum de s-a intamplat si minunea asta? Cineva i-o fi facut observatie si probabil ca s-a rusinat… a remarcat sotia.
– Nu, draga mea, a trecut pe la noi mama mai dimineata si s-a gandit sa spele gemurile…😯😯😯
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Bulă întârzie 10 minute de la școală. Tatăl său îl întreabă de ce a întârziat.
– Am ajutat o bătrânică să traverseze strada…
– Ooo, bravo, fiule! Uite, pentru că ai dat dovadă de bunătate, fac și eu un gest frumos. Uite 10 lei și mergi să îți cumperi o înghețată…
A doua zi, același scenariu – Bulă întârzie 10 minute și vine împreună cu un coleg. Tatăl îl ia din nou la întrebări.
– Păi, tată – eu împreună cu Gigel am ajutat o bătrânică să traverseze strada…
– Foarte frumos. Uite, luați fiecare câte 10 lei să vă cumpărați câte o înghețată…
A treia zi, Bulă întârzie 40 de minute. Luat la întrebări, îi spune tatălui același răspuns:
– Am ajutat o bătrânică să traverseze strada…
– Bine, înțeleg că ai ajutat-o, dar 40 de minute ???
– Păi, dacă ea nu vroia să traverseze…😥

Un tip cu un Trabant vechi se adresează unui service auto modern:
– Puteţi să-mi puneţi airbag-uri la Trabant?
– Bineînţeles, răspunde mecanicul.
– Dar aer condiţionat?
– Se poate şi asta.
– Dar ABS?
– Cum să nu? răspunde din nou mecanicul.
– Atunci să-mi spuneţi cât mă costa şi cât durează lucrarea.
– Vă costă zece euro si dureaza zece minute.
– Vă bateţi joc de mine!? întreabă posesorul de Trabant
– Dar cine a început?!😦

In rai, Dumnezeu sta de vorba cu cativa romani:
- Cum o duc moldovenii tai, Stefane ?
- Rau , Doamne … – Cum asa ?
- Jumatate sunt in Spania, jumatate in Rusia.
- Da ardelenii tai, Iancule?
- Binisor Doamne ….
- I-auzi! Pai de ce ? – Jumatate sunt in Italia, jumatate sunt in Germania!
- Da’ oltenii tai, Tudore?
– Foarte bine, Doamne !
- Bravo !! Cum asa?
- Pai jumatate sunt in Camera Deputatilor, jumatate in Senat!!!😦

Într-un apartament al unui bloc select de locuinte locuieste o fata batrîna. O vecina o întreaba mereu de ce nu se casatoreste, de ce nu-si gaseste si ea un barbat cumsecade.
– De ce? raspunde batrîna domnisoara. Doar am un cîine, un papagal si o pisica. Astea-mi sînt destule pîna peste cap.
– Dar, totusi, aceste animale nu pot tine loc de sot.
– Cum sa nu? Cîinele mîrîie mereu, papagalul injura toata ziua, iar pisica-i plecata toata noaptea.😯

Baiatul capitanului de sector mergea pe strada. 
Vede un politist în mijlocul drumului care dirija circulatia.
Se îndreapta spre el si îl întreaba politicos:
-Nu va suparati cât e ceasul?
-Aaa 12 fara 15.
Pustiul striga în timp ce fugea:
-La 12 sa ma pupi…
Nervos politistul fuge dupa copil care intra în sediu si dispare într-un birou. Deschide usa si îl întreaba pe cel de la birou:
-N-ati vazut un copil fugind pe aici?
-De ce?
-Mi-a spus sa-l pup undeva la 12 fix.
Cel de la birou se uita la ceas si îi zice:
-E fara 5, asa ca ai timp destul…😦

Fiul unui prosper om de afaceri îşi întreabă tatăl:
− Tată, care este secretul succesului?
− Două cuvinte.
− Care sunt acelea?
− Decizii corecte.
− Hm… Şi cum ştii să iei deciziile corecte?
− Un cuvânt.
− Care e ăla?
− Experienţă.
− Şi de unde ai experienţă?
− Două cuvinte.
− Care sunt acelea?
− Decizii greşite.😧😧 - (Sursa Internet)
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: