marți, 9 ianuarie 2024

Un cuplu de tineri căsătoriţi se mută la bloc. Soţia îşi roagă soţul: "Te rog, repară şi tu lumina în bucătărie!..."


Un cuplu de tineri căsătoriţi se mută la bloc… Într-o zi, soţia îşi roagă soţul: 
 Te rog, repară şi tu lumina în bucătărie!
Plictisit, soţul îi răspunde:
- Dar ce, eu sunt electrician?!
A doua zi, soţia îl roagă să repare robinetul. La fel de plictisit, soţul răspunde:
- Dar ce, eu sunt instalator?!
După circa o lună de “lucrari” refuzate, când soţul se întoarce de la serviciu, găseşte totul reparat. Mirat, îşi întreabă soţia:

- Cine te-a ajutat?
- Vecinul!
- Contra cost?
- Ei, nu!… Mi-a cerut în schimb fie să cânt, fie să facem dragoste.
- Cum?! Şi sper că ai cântat, nu!?
- Dar ce, eu sunt cântăreaţă?😛😛😛
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Studenţii aveau examen, dar, nemergând la cursuri nici măcar nu-şi cunoşteau profa. Un grup de studenţi aşteptau şi ei… Vine o tipă faină cu un şal în jurul gâtului, iar unul din studenţi zice :
– Iată vine un sol de pace c-o năframă-n vârf de băţ. Şi toţi se prăpădesc de râs.
Se uită tipa atent la ei şi intră în sală.
Studentul în faptă :- Waw ! Am pus-o ! E profa. Sigur mă pică. Dar îşi încearcă totuşi norocul şi intră în sală. Când să tragă biletu’ cu subiectu’, profa întreabă :
– Tu eşti Mircea ?
– Eu sunt doamnă. Dau acum sau vin la toamnă ?!😛

Vineri seara într-un cuib de berze. Apar pe rând Barza, Bărzoiul. Barza, obosită, terminată, nervoasă, cu vocea tremurândă:
– Vai, vai, ce zi cumplită, am livrat zeci de copii azi, numai la familii de ţigani, mizerie, murdărie, m-au înjurat, m-au bătut, uite am pierdut şi telenovelele de la televizor!… Nu mai pot!
Bărzoiul, dimpotrivă, vesel şi bine dispus:
– Eheee, eu am livrat azi doar copii de avocaţi, de patroni, m-au cinstit, o băuturică, o măslină, să tot am zile de lucru ca azi! Da’ puştiu’, Bărzăunele, unde umblă?
Tocmai atunci intră şi Bărzăunele.
– Unde-ai fost, mă?
– Păi la joacă. Am băgat spaima în nişte studenţi prin campusul studenţesc.😛

După vreo două săptămâni de la operaţie, mă întâlnesc cu doctorul meu:
– Ei, şi ce-ai mai făcut? mă întrebă el.
– Păi, ce să fac… zic, trândăvesc în fotoliu toată ziua, mai beau un ceai, mai navighez pe Internet, mai scriu mesaje colegilor mei… Chestii dintr-astea…
Atunci el s-a enervat şi mi-a spus:
– De ce nu m-ai ascultat!? Doar ţi-am spus că n-ai ce căuta la serviciu cel puţin două luni!😛

Un faimos colecţionar de artă se plimba pe străzile oraşului, când a văzut la uşa unui mic anticariat o pisică mică şi slabă care bea lapte dintr-o farfurioară. Privirea expertului nu se putea înşela: farfurioara era o piesă foarte veche şi deosebit de valoroasă, poate chiar piesa pe care o căutase întreaga viaţă. Încercând să îşi păstreze calmul, a intrat în magazin şi i-a oferit proprietarului doi dolari pentru pisică dar acesta a refuzat. Disperat, colecţionarul a tot urcat preţul, până la 20 de dolari. Vânzătorul a luat banii şi i-a pus pisica în braţe. Proaspătul proprietar al felinei s-a uitat la farfurioară şi pe un ton nepăsător i-a spus anticarului:
– La preţul ăsta aţi putea să îmi daţi şi farfurioara pisicii. S-a obişnuit cu ea şi m-ar scuti şi pe mine să mai cumpăr alta.
Proprietarul a refuzat vehement:
– În nici-un caz, nu o vând pentru nimic în lume! Este farfurioara mea norocoasă. Doar săptămâna asta am vândut la preţ bun douăzeci de pisici.😛

Un tip care era cunoscut pentru răutatea şi distanţa sa faţă de biserică, se prezintă într-o zi, spre uimirea tuturor, la spovedanie. Părintele, care-l ştia ce fel de om era, îl întreabă pentru început, mai mult retoric:
– Fiule, când ai deschis ultima oară Biblia?
– Ieri, părinte…
Părintele, neaşteptându-se la un astfel de răspuns, îl întreabă curios:
– Dar cum se face fiule, citeşti aşa des?
– Nu părinte, dar acolo îmi ţin banii…😯

Un milionar american îşi aminteşte cum a devenit el milionar:
– Cînd am fost băiat, am venit în America. În buzunar nu am avut decat 2 cenţi. Am cumpărat 2 mere murdare, le-am spălat, şi le-am vândut cu 4 cenţi fiecare.
Apoi am cumpărat cu aceşti bani 4 mere, şi le-am vândut cu 8 cenţi fiecare…
– Şi ce-a urmat după asta?
– După asta a murit mătuşa mea şi mi-a lăsat o avere de 1 milion de dolari.😛😛
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: