miercuri, 24 august 2022

Lectia de Limba Româna. Profesoara vrea exemple de la copii cu propozitii în care sa se afle cuvântul “probabil”


Lectia de Limba Româna. Profesoara vrea exemple de la copii cu propozitii în care sa se afle cuvântul “probabil”
Costel: Pentru ca afara este innorat, “probabil” ca peste câteva minute va ploua.
Georgel: Pentru ca am iesit afara imediat dupa baie, “probabil” ca am sa ma procopsesc cu o raceala buna.
Bula: Aseara am fost la scoala si am intrat în hol.
Profa: Bula nu ai inteles ce trebuie sa raspunzi.

 

Bula: Stati putin ca nu am terminat, Doamna Profesoara. Am observat pe profesorul de gimnastica ca întra în cancelarie si imediat dupa el si profa de muzica.
Profa (interesata): Ei, ei, mai departe…
Bula: M-am uitat pe gaura cheii si i-am vazut ca îsi dau amândoi chilotii jos, îndreptindu-se spre pian “PROBABIL” ca vroiau sa faca pe pian.😅😆😇
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

O studentă foarte încrezătoare în forţele proprii, după multe încercări de a promova testul oral la Filozofie, îi spune deschisă profesorului examinator:
– Domnule profesor, fac orice dacă mă treceţi examenul!
– Orice, orice?! o întreabă profesorul zâmbind cu subînţeles.
– Da, absolut orice, îi răspunde studenta surâzând ştrengăreşte.
– Atunci du-te şi învaţă, îi spune profesorul!😅

Bula, care are noua ani, soseste de la scoala, iar mama sa îl întreaba ce a învatat astazi.
- Învatatorul ne-a povestit cum Dumnezeu l-a trimis pe Moise în spatele liniilor inamice într-o misiune de salvare, astfel ca israelitii sa poata fugi din Egipt. Când a ajuns la Marea Rosie, inginerii care erau cu el au construit un pod si israelitii au trecut în siguranta. Apoi a chemat prin radio aviatia, care a lansat bombe distrugând podul, iar egiptenii nu au putut sa-i urmareasca.
- Chiar asa v-a povestit învatatorul?
- Nu, mama, dar povestea lui n-a crezut-o nimeni.😄

O profesoara noua încearca sa predea lectii de psihologie unor copii. Ea intra în clasa spunând:
-Cine crede ca e prost, sa se ridice în picioare!
Dupa cîteva secunde, se ridica în picioare Bula. Profesoara i se adreseaza:
-Tu de ce crezi ca esti prost?
-Nu sînt prost, doamna, dar îmi parea rau sa stati în picioare numai dumneavoastra!😇
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!

Citeşte şi: