miercuri, 25 martie 2020

La școală, profesoara lui Bulă dă clasei drept tema, o propoziție cu expresia "Mama e numai una"



La școală, profesoara lui Bulă dă clasei drept tema, o propoziție cu
expresia "Mama e numai una".
Urmatoarea zi la școală profesoara îi întreaba pe colegii lui Bulă ce
propoziții au facut cu "Mama e numai una":
- Ionel, tu ce ai scris?
- Păi, când am fost bolnav mama a stat tot timpul lângă mine, mama e numai una.
- Bravo!
- Dar tu Georgele, ce ai scris?
- Când nu știam sa fac un exercițiu la matematică mama m-a ajutat,
mama e numai una.
- Excelent!

 

În sfârșit a venit si rândul lui Bulă.
- Si tu, Bulă, ce ai scris?
- Pai eu când am ajuns ieri acasă, îmi era tare foame și am întrebat-o
pe mama ce e de mâncare, iar ea mi-a zis că sunt două chiftele în
frigider, am deschis frigiderul și am strigat:
MAMA, E NUMAI UNA!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: