joi, 16 aprilie 2020

O femeie merge la un chirurg plastic: "Doctore, mi-am pierdut urechile într-un accident"



O femeie merge la un chirurg plastic!
- Doctore, mi-am pierdut urechile într-un accident, vă rog ajutați-mă!
- Nici o problemă, vă montez o pereche de urechi de la o blondă...
Va deranjează?
- Nu, nu cred, doar sunt tot urechi...
Trece o lună, după care femeia se întoarce la cabinet dezorientată.
Doctorul o întreabă mirat:
- Ce s-a întamplat, nu auziți bine?
- Ba da, aud perfect, dar...nu înteleg nimic!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!



 


Am la firmă un Mercedes nou, de care nimeni nu se folosește

Proprietarul unei firme de construcții vorbește cu primarul orașului:
- Am la firmă un Mercedes nou, de care nimeni nu se folosește, mă gândeam să vi-l fac cadou.
- Nu, nici într-un caz!...Eu nu pot primi așa cadouri scumpe.
- În cazul acesta, ași putea sa vi-l vând cu 100 de euro.
- Eeee...atunci ași vrea să cumpăr două!😀😂😁
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: