miercuri, 4 septembrie 2024

Bula intarzie 10 minute de la scoala. Tatal sau il intreaba de ce a intarziat...

Credit foto (Canva.com)

Bula intarzie 10 minute de la scoala. Tatal sau il intreaba de ce a intarziat. 
– Am ajutat o batranica sa traverseze strada…
– Ooo, bravo, fiule! Uite, pentru ca ai dat dovada de bunatate, fac si eu un gest frumos. Uite 10 lei si mergi sa iti cumperi o inghetata…

A doua zi, acelasi scenariu 
– Bula intarzie 10 minute si vine impreuna cu un coleg. Tatal il ia din nou la intrebari.
– Pai, tata – eu impreuna cu Gigel am ajutat o batranica sa traverseze strada…
– Foarte frumos. Uite, luati fiecare cate 10 lei sa va cumparati cate o inghetata…
A treia zi, Bula intarzie 40 de minute. Luat la intrebari, ii spune tatalui acelasi raspuns 
– Am ajutat o batranica sa traverseze strada…
– Bine, inteleg ca ai ajutat-o, dar 40 de minute ?
- Pai, daca ea nu vroia sa traverseze ….😧😧😧(Sursa Internet)
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Doi tineri căsătoriți se întorc din luna de miere. A doua zi, mireasa își sună mama, plângând:
– Deci, cum a fost, fiica mea?
– Oh, mamă, a fost minunat. Atât de romantic! Mamă, dar imediat ce am ajuns acasă, a început să-mi vorbească urât. Nu am auzit niciodată astfel de cuvinte! Trebuie să vii să mă iei acasă! Te rog, mamă!
– Hai, draga mea, calmează-te! Ce ți-a spus?
– Nu vreau să-ți spun. Îmi e atât de rușine. E îngrozitor. Trebuie să vii să mă iei acasă. Te rog, mamă!
– Draga mea, ce lucruri oribile îți zice? Știi că mie îmi poți spune orice.
– Mamă, îmi spune cuvinte precum „gătește cina”, „calcă-mi o cămașă”, „șterge praful” și „fă patul”!😦

Intr-o zi un barbat intreaba un medic:
– Domnu’ doctor, eu sunt blond, nevasta-mea bruneta, de unde oare s-a luat copilul asta roscat al nostru?
Medicul uimit il intreaba:
– Tu, iti „vezi” sotia macar odata in seara?
– Nu, Nu! e des!
– Dar odata in saptamana?
– Nu, e des!
– Dar odata in luna?
– Nu domnu doctor, e des.
– Atunci cind iti vezi tu sotia?
– …… C-am odata in jumate de an.
– Apoi sa stii ca-i de la rugina mai.😜

Aflată la o vârstă înaintată, Maria i se confesează lui Ion:
– Ioane, trebuie să îți mărturisesc un secret…
Vasilică, copilul nostru, nu e al tău…
– Dar cu cine l-ai făcut?
– Cu flăcăul ală tânăr care a stat în gazdă la noi câteva săptămâni.
– Păi și cum de s-a întâmplat așa ceva?
– I-am dat bani, Ioane.
– Și de unde ai avut tu bani, femeie?
– I-am luat din buzunar de la tine…
– Păi și atunci de ce zici că nu-i al meu?”.😦

Un tip se duce într-o seară la amantă şi adoarme. Când se trezeşte, îşi dă seama că era deja 3 dimineaţa.
– Nevastă-mea o să mă omoare! Dă-mi repede nişte pudră de talc!
Se dă pe mâini cu ea, apoi merge acasă. Când ajunge acasă, soţia furioasă:
– Unde ai fost până la ora asta?
– La o femeie.
– Arată mâinile! Îi zice soţia şi vede că are mâinile pline de pudră de talc.
– Mincinos nenorocit, iar ai fost la bowling!😛

Se face un sondaj internațional de opinie pentru a se afla cine sunt cei mai profesioniști din lume în păstrarea secretului de serviciu.

Japonezul zice:
– Eu și soția mea lucrăm în același birou, dar eu nu știu cu ce se ocupă ea și nici ea nu știe cu ce mă ocup eu. Dar, pentru păstrarea secretului de serviciu, nici nu întrebăm.

Americanul zice:
– Soția mea știe instituția unde lucrez eu, dar nu știe cu ce mă ocup. Eu nu știu nici măcar instituția în care lucrează ea. Dar, pentru păstrarea secretului de serviciu, nici nu întrebăm.

Românul zice:
– Eu lucrez singur în birou. Nici măcar eu nu știu cu ce mă ocup. Dar, pentru păstrarea secretului de serviciu, nici nu întreb!😮

Se duce o blonda la cazino si zice:
– Vreau sa pariez pe 2 numere, dar ca sa castig trebuie sa ma dezbrac. Toti sunt de acord, se dezbraca si arunca zarurile.
– Am castigat, am castigat, incepe sa se bucure ea. Ia banii si pleaca.
La care dealerul zice catre celalalt:
– Tu ai vazut zarurile pe care le-a aruncat ?
– Nu, creadeam ca le-ai vazut tu, spuse celalalt dealer.
Morala: Nu toate blondele sunt proaste, dar barbatii tot barbati raman..😯😯(Sursa Internet)
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!