vineri, 28 iunie 2024

Bulă vine la munca si povesteste colegilor sai: "Am fost ieri la amanta. Dintr-o data suna sotul ei..."


Bulă vine la munca si povesteste colegilor sai: 
– Am fost ieri la amanta. Dintr-o data suna sotul ei la usa. Ea imi spune: 
„Ia fierul de calcat si calca hainele”. Am calcat o gramada de albituri.
Unul din colegi incepe sa rada isteric:

– Bai, ai fost pe bd. Muncii 3, apartamentul 10?
– Da.
– Eu alaltaieri am fost acolo si o zi intreaga am spalat rufe!😯😯😯
Este un banc tratati-l ca atare!

Bonus

Intr-o bună zi, un tip îşi aduce fiul la muncă, să vadă şi el moştenirea familiei. Ăsta micul, răsfăsat de-ţi venea să-l baţi, nu se arăta nicicum impresionat.  În fine, îl aduce ta-su în inima fabricii unde totul era ultramodern şi declară cu reţinută mândrie(ca un ultim lucru care l-ar putea impresiona):
− Uite! Vezi? Vezi aparatul ăsta? Într-o parte bagi un porc şi pe cealaltă parte iese un cârnat!
− Mda… bine… dar nu există ceva în care să bagi un cârnat şi să iasă un porc?
La care tatăl, înfuriat:
− Ba da, fiule, mă-ta…😦

Se duce Ion la la pescuit sta cat sta, dar nu prinde nimic….
– Doamne, daca imi dai un peste mare… duc jumatate la Biserica.
Nu sta mult ca a si prins un peste de 10 kilograme.
– Gata… Nu mai duc nimic la Biserica.
Pestele se zbate si cade in apa.
Nemultumit, Ion striga spre cer:
– Doamne… Nu mai stii de gluma?😦

Azi am fost până la alimentară să cumpăr de-ale gurii și, ca o persoană respectabilă , bine crescută și bine educată îi cer cu respect vânzătoarei ce aveam de cerut și ii zâmbesc cu o condescendență nedisimulată.
- Vai domnule, îmi spune vânzatoarea! Ce amabil, bine educat şi bine crescut sunteţi ! Sunteţi prima persoană pe ziua de azi care îmi zâmbeşte şi îmi vorbeşte aşa de frumos. Toţi clienţii de azi au avut doar mutre acre şi au vorbit urât!
- Ce să zic, poate vă cunosc mai bine… Eu vă văd pentru prima oară!😯

Intr-o dimineata, in timp ce luau micul dejun, o femeie i-a spus sotului sau:
– Fac pariu ca habar n-ai ce zi e astazi.
– Cum sa nu stiu? o intreba el indignat. Cum crezi ca as fi putut uita? Dupa ce a spus acestea, s-a ridicat de la masa si a plecat la lucru. La ora 10 dimineata suna cineva la usa . Femeia deschise si primi o cutie plina cu trandafiri rosii.
La pranz primi o cutie din bomboanele ei preferate de ciocolata, iar mai tarziu un butic ii livra o rochie creata de un designer.
Femeia de-abia astepta sa se intoarca sotul ei acasa.
– Prima data florile, dupa aceea ciocolata si in cele din urma rochia!, exclama ea entuziasmata. N-am petrecut niciodata intr-un mod mai fascinant Ziua Mediului!😛

Un motociclist se invartea cu motocicleta lui in jurul unui restaurant, zicand:
– Cine are motocicleta ca a mea?
Mai trec doua ore in care el tot se mai invarteste si zice acelasi lucru. Pana la urma, unu` din restaurant iese, si ii spune:
– Ce te tot lauzi atata cu motocicleta ta?
– Nu ma laud. Cine are motocicleta ca a mea, ca nu stiu cum s-o opresc!😯

La examen profesorul îl întreabă pe Bulă:
– Nu ne cunoaştem de undeva?
– Da, domn profesor. La examen anul trecut. Atunci am picat la examen.
– Da, ai dreptate. Dar anul acesta o să meargă mai bine. Care era prima întrebare care v-am pus-o anul trecut?”
– Aţi întrebat: “Nu ne cunoaştem de undeva?”😦😦
Sunt bancuri si trebuie tratate ca atare!