marți, 24 noiembrie 2020

Un doctor avea o amantă și după vreo 6 luni, vine tipa și îi spune: "Sunt însărcinată și nu mai pot să fac nimic"


Cică un doctor avea o amantă și dupa vreo 6 luni de la ultima lor aventură vine tipa și îi spune: 
– Am pus-o, sunt însarcinată și nu mai pot să fac nimic. 
– Asta e, îi răspunde doctorul, fă-l că vedem noi cum ne descurcăm. 
După ce naște tipa au ei grijă un timp de copil, până vine un popa la consult: 
– Dom’ doctor, mă doare burta rău de tot. 
– Imediat îți fac o injecție și te rezolv părinte. 
Îi face doctorul un somnifer, iar când se trezește popa, vede un copil lângă el. 
– Ai născut, părinte


  

- Binecuvantat fie Domnul, am născut… E al meu și-l iau acasă
După vreo 20 de ani, popa trăgea să moară și își cheamă fiul la căpătâi. 
– Măi baiete, hai să-ți spun secretul vieții tale: 
«Eu nu sunt tatăl tău, eu sunt mama ta. Tatăl tău este clopotarul».😅😇😆
Este un banc tratati-l ca atare!

Citește și: